Gå til innhold

Nå har jeg bestemt hvem som skal vinne Idol 2006 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selvfølgelig Vivian... Det er ikke noe å diskutere en gang :)

- Ørjan er jo skitkul også, så han kommer vel som nr. 2 eller 3 :)

Skrevet

Ikke enig, de er så vanlige og kjedelige :(

Men noe av det verste jeg har hørt, er hun der Valencia-jenta og hulkinga hennes sist gang, det kan ikke kalles synging engang. Elendig rett og slett!

Jeg håper en litt uvanlig person med særpreg i stemmen vinner, ikke en av de vanlige sminkedokkene eller boybandgutta.

Skrevet

Når vi så at Jorun vant Idol i fjor, så forsvant mine forventninger til at den beste vinner.

Skrevet

Når vi så at Jorun vant Idol i fjor, så forsvant mine forventninger til at den beste vinner.

Ja det har du rett i collins, jeg har ikke gidda å hørt en sang av henne siden hun vant. Når hun kan vinne, kan vel hvem som helst vinne. Det blir for platt!

Gjest this is a signature
Skrevet

Ikke enig, de er så vanlige og kjedelige :(

Men noe av det verste jeg har hørt, er hun der Valencia-jenta og hulkinga hennes sist gang, det kan ikke kalles synging engang. Elendig rett og slett!

Jeg håper en litt uvanlig person med særpreg i stemmen vinner, ikke en av de vanlige sminkedokkene eller boybandgutta.

Som Ørjan..Det er ikke å forakte å ha øyne som en gud heller ..:)

Gjest nosigns
Skrevet

Ja det har du rett i collins, jeg har ikke gidda å hørt en sang av henne siden hun vant. Når hun kan vinne, kan vel hvem som helst vinne. Det blir for platt!

Ja,for ikke å snakke om han Kjartan-fyren. Ikke akkurat noe idoltype han heller, der er jo så opptatt av at den som vinner skal ha hele 'pakka'. Kjartan er jo ikke akkurat kjekk.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja,for ikke å snakke om han Kjartan-fyren. Ikke akkurat noe idoltype han heller, der er jo så opptatt av at den som vinner skal ha hele 'pakka'. Kjartan er jo ikke akkurat kjekk.

Uff..Kjartan :/

Det året trodde jeg Anh Wo (eller hvordan det skrives) skulle vinne.. Men hun røyk jo ut i første runde..

Skrevet

Utseendet er uviktig, men stemme, utstråling og særegenhet er kvaliteter en vinner må ha. Kjartan ble også for kjedelig stemmemessig.

Jeg begynner egentlig å bli lei hele Idol, men så er sikkert ikke jeg, en 80-åring, målgruppa heller!

Gjest meg da det
Skrevet

Jeg synes Vivian er kjempeflink, men litt for kjedelig for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...