Gå til innhold

Dere som røyker og drikker i samme rom som barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du vet jeg er avhengig av gele. Jeg kan ikke bare slutte sånn uten videre.

Jeg har ikke barn da. Men en liten kampfisk. Tror du han vil ta skade av dette?

Kampfisk kan helt klart ta skade av å se for mye alkoholdrikking.

Enten må du sørge for ikke å vaske bollen for ofte, eller så må du legge et håndkle over bollen de gangene dere drikker.

Eller drikking på soverommet kan jo også gå an.

Fortsetter under...

• Svar 61
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• avtrykk

4

• Dorthe

3

• Gyda

2

• Katt-ja

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Enten må du sørge for ikke å vaske bollen for ofte, eller så må du legge et håndkle over bollen de gangene dere drikker.

Jeg tror at forslaget ditt om drikking på soverommet er best for fisken.

Stakkaren kunne jo tro han hadde havnet nord for polarsirkelen om de skulle dekke til bollen hver gang de skulle ta seg en drink.

Skrevet

Jeg er redd du må ha fått tak i programmet til feil kloster.

Klosteret vår innehar ingen munker, bare en prest, en kirketjener, en biskop, fem nonner og en organist.

Men du har rett i at det er livat i klosteret, spesielt etter at kirurg M.Angelica har tjent så mye penger at Spa'et er ferdigbygd.

Åpent hus kan vi forresten fikse, om du har lyst å komme innenfor murene en tur?

Det er bare viktig å huske på å si fra først, slik at nonne nr 2 får stilt seg opp på klostertrappa med neverluren for å spille velkomstfanfare!

Gjest Alvorlig
Skrevet

Jeg er redd du må ha fått tak i programmet til feil kloster.

Klosteret vår innehar ingen munker, bare en prest, en kirketjener, en biskop, fem nonner og en organist.

Men du har rett i at det er livat i klosteret, spesielt etter at kirurg M.Angelica har tjent så mye penger at Spa'et er ferdigbygd.

Åpent hus kan vi forresten fikse, om du har lyst å komme innenfor murene en tur?

"Klosteret vår innehar ingen munker, bare en prest, en kirketjener, en biskop, fem nonner og en organist."

Ikke prøv deg!

Alle skjønner jo hvorfor det har blitt så stille her på dol.

Først forsvant Khan og sør, og så noen til.

Svinnet blir større og større, og det ryktes at "noen slemme nonner" har kidnappet dem, barbert dem, iført dem munkedrakt og putta dem i fangehullet på klosteret for å plage dem.

Ingen er i tvil om hvilket kloster det her er snakk om!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det er bare viktig å huske på å si fra først, slik at nonne nr 2 får stilt seg opp på klostertrappa med neverluren for å spille velkomstfanfare!

Etter velkomstfanfaren vil den samme nonne 2 også fremføre en av sine berømte arier, til stor glede for de ankomende.

Gjestene kan så velge om de vil stille i køen for loddtrekning for spesialtime til kirurgen vår, eller få en omvisning i vinkjelleren med tilhørende smaksprøver.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

"Klosteret vår innehar ingen munker, bare en prest, en kirketjener, en biskop, fem nonner og en organist."

Ikke prøv deg!

Alle skjønner jo hvorfor det har blitt så stille her på dol.

Først forsvant Khan og sør, og så noen til.

Svinnet blir større og større, og det ryktes at "noen slemme nonner" har kidnappet dem, barbert dem, iført dem munkedrakt og putta dem i fangehullet på klosteret for å plage dem.

Ingen er i tvil om hvilket kloster det her er snakk om!

Nei,nei,nei, det er bare ondsinnede rykter!

Vi ville aldri finne på noe slikt!

Den eneste som sitter i fangekjelleren her er SierDuDet, som blir strengt voktet av ShitDodelyDo.

De andre du nevner, de har vi eksportert til vår søsterorganisasjon i Bokstadveien i Oslo.

Annonse

Gjest Alvorlig
Skrevet

Nei,nei,nei, det er bare ondsinnede rykter!

Vi ville aldri finne på noe slikt!

Den eneste som sitter i fangekjelleren her er SierDuDet, som blir strengt voktet av ShitDodelyDo.

De andre du nevner, de har vi eksportert til vår søsterorganisasjon i Bokstadveien i Oslo.

SDD ja, overbarberingsmesteren! *L*

Er det han som friserer nonnene nedentil? det har gått en del rykter om han, for å si det mildt!!!

Anyway, i Bokstadveien bor det mye rart, en del lyssky virksomhet skal det foregå der også. Hvor i bokstadveien ligger søsterklosteret?

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

SDD ja, overbarberingsmesteren! *L*

Er det han som friserer nonnene nedentil? det har gått en del rykter om han, for å si det mildt!!!

Anyway, i Bokstadveien bor det mye rart, en del lyssky virksomhet skal det foregå der også. Hvor i bokstadveien ligger søsterklosteret?

Søsterklosteret ligger nær Majorstuen, det heter Katarinahjemmet.

Men det bør vi egentlig ikke fleipe med, det eksisterer nemlig.

Hvem som barberer hvem er dypeste hemmelighet.

Gjest Alvorlig
Skrevet

Søsterklosteret ligger nær Majorstuen, det heter Katarinahjemmet.

Men det bør vi egentlig ikke fleipe med, det eksisterer nemlig.

Hvem som barberer hvem er dypeste hemmelighet.

Jøss, såpass ja! *s*

Nei nå får jeg skru røva løs fra stolen her. Dere får kose dere i klosteret, og husk å annonsere når housepartyet finner sted! ;)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jøss, såpass ja! *s*

Nei nå får jeg skru røva løs fra stolen her. Dere får kose dere i klosteret, og husk å annonsere når housepartyet finner sted! ;)

Stikker du nå? Så synd, jeg drev og pønsket på hvordan jeg skulle få deg til å røpe hvem du er.

Jeg tipper at du er "Sjedelig", men du er nok en av de faste nickene også.

Du klarte forøvrig imponerende raskt å snu om fra gravalvoret til å bli med på klostersprøyt:)

Delta en annen gang også da, det er moro når andre hiver seg med!

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*Gjesp*

"......................................."

Jeg tror ikke Alvorlig er så alvorlig som hun skal ha det til.

Hun moret seg godt i klosteret vårt lenger nede i tråden sin.

Så det var vel heller hun som gjespet og kjedet seg slik at hun fant på en provoserende tråd :-)

Gjest advokatfruen
Skrevet

Det svarer til livsvarig fengsel ! For det sier min mann, og han vet hva han snakker om.

Annonse

Skrevet

Jeg tror ikke Alvorlig er så alvorlig som hun skal ha det til.

Hun moret seg godt i klosteret vårt lenger nede i tråden sin.

Så det var vel heller hun som gjespet og kjedet seg slik at hun fant på en provoserende tråd :-)

*Gjesp*

Ok, da :-)

"..........................................."

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Det svarer til livsvarig fengsel ! For det sier min mann, og han vet hva han snakker om.

Neida, man blir bare barbert, iført munkekutte og plassert i klosteret til M.angelica og de andre slemme nonnene.

Den straffen har jeg fra Alvorlig, så da er det nok sant.

Gjest advokatfruen
Skrevet

Neida, man blir bare barbert, iført munkekutte og plassert i klosteret til M.angelica og de andre slemme nonnene.

Den straffen har jeg fra Alvorlig, så da er det nok sant.

Du dah, mannen min fikk advokatpapirene sine i posten via et kjent postordrefirma, så ikke kom her å kom her altså.

Skulle likt å visst hvor Alvorlig har fått sine opplysninger fra .... fra en dassrull tror jeg.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi har et miniakvarium, så det kan funke å legge et håndkle over. Men tror jeg kanskje heller satser på soveromsideen! ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Stakkars liten gullfisk som må vokse opp med en sånn matmor, dette er en sak for dyrebeskyttelsen! ;)

Dette kan utarte seg, så absolutt! Tenk den dagen du tar feil av kjelen og gullfiskbollen når du blander smørja di? da er det gjort!

Jeg tror ikke lillegull tåler så mye vodka akkurat. Jeg tror ikke den engang tåler å snuse på korken! :(

Please, ikke meld meg til dyrevernet! *ber på mine knær*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Litt moro må de få lov å ha det på klosteret! ;)

Hørte forresten at denne ukes ukesprogram på klosteret lyder slik:

*tirsdag (i kveld, rett etter frustrerte fruer, da nonnene er skikkelig gira) kl.23.00.

Pisk en munk til bløde!

(merk: ikke til døde, men altså til (han begynner å ) bløde!)

*Fredags natt, (like etter rikets røst-reprisen m/ Otto)

kl.3.35.

Munkenattshowet: Munk tager munk (der en munk tvinges til å ta en annen munk...)

Lørdag: full rulle hele natta, åpent hus på klosteret, gratis gele til alle!

Kun det på lørdagen stemte! *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...