Gå til innhold

Lite energi

Gjest slaffere og slaffere

Anbefalte innlegg

Gjest slaffere og slaffere
Skrevet

Hva er det beste man kan gjøre når man bare er trett og mangler energi? Noen med gode erfaringer?

Gjest "skara"
Skrevet

Gå deg en liten tur pleier å hjelpe.

begynn med små turer hver dag gjerne til faste tider.

Kan jo reise til legen for å få tatt noen prøver for å se om du mangler vitaminer av noe slag.

Lykke til ha en fin ettermiddag.

Skrevet

Spise mer ren mat og mindre rask mat.

Komme seg ut i dagslys hver dag.

Få i seg nok vitaminer og mineraler og fettsyrer.

Rosenrot.

Skrevet

Jeg dro til legen en gang pga at jeg var så trøtt og slapp hele tiden. Han tok noen prøver av meg. Det viste seg at jeg hadde veldig mangel på jern. Jeg fikk noen tabletter. Etter noen uker var energien tilbake.

Gjest this is a signature
Skrevet

Tren, tren, tren!

Eller gå en tur hver dag for eksempel. Man blir trett av å gjøre lite og se mye tv, f.eks.

Kjenner på meg at det har blitt mye iro-sitting i det siste. Må komme i trening igjen. Vært syk..

Gjest Dagros6
Skrevet

Er du overvektig og utrent? da er det kansje årsaken.

Skrevet

Jeg sover til jeg føler meg bedre og får energien tilbake.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...