Gå til innhold

Husvask - hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest Vaskebakka
Skrevet

Føler at jeg bare går rundt å surrer jeg... Har ikke noen fast vaskedag, men går rundt å smårydder og småvasker hver dag. Men jeg føler at det er møkkete her... hm...

Hva gjør dere? Hvor ofte vasker dere gulv, lister, oppå skap, inni skap, vinduer, skifter på sengene, vasker badet, vegger, tak??

Har dere noen faste dager eller årstider dere gjør ting på?

Er aldri rotete her, rydder hele tiden, men det er sjeldent jeg tar oppå skap, inni skap, vegger, tak ol.

Vil ha det sunt og friskt...

Har hund da, så jeg støvsuger hver dag...puh...

Skrevet

Tar en grundig rundvask av hele huset en gang i året.

Rydder litt stort sett hver dag,tørker støv og vasker når det trengs. Noen ganger veldig grundig, andre ganger mere lettvint.

Skifter på senga annenhver helg.

Har ingen faste vaskedager, men de gangene det treffer så det er nyvasket til helga, er det jo veldig godt å sette seg ned og være ganske så fornøyd med seg selv.

Har det så rent at det er hygienisk og så "rotete" at det er koselig;)

Gjest Hybelkaninen
Skrevet

Hvis du har det ryddig hele tiden, og støvsuger hver dag, er du en langt bedre husmor enn meg ihvertfall ;)

Jeg vasker badet ca en gang pr uke, vask og toalett vaskes oftere. Støvsuger da hybelkaninene blir for store, og vasker enda sjeldere. Jeg er dessverre en rotekopp, og dersom det er smårotete er det er stort tiltak å vaske. Mye bedre hvis det er ryddig først.

Men jeg skal skjerpe meg snart... *kremt*

Skrevet

sjekk www.flylady.com

Veldig amerikansk, men mange gode tips.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...