Gå til innhold

Rengjøring på soverommet...

Anbefalte innlegg

Gjest Vaskebakka
Skrevet

Litt flere rengjøringsspørsmål!!!

Hvordan gjør dere det med sengene? Renser dere madrasser, vasker overmadrasser ol? Hvor ofte ev? Og hvor ofte vaskes dyner og puter (ikke trekkene, men selve innmaten)

Helt ærlige nå:o)

Skrevet

Har vinter og sommerdyne, blir vasket ved skifte, d.v.s. en gang i året.

Tar ut overmadrassen tre- fire ganger i året. Sover med verandadøra ut fra soverommet åpen hele året, sommer som vinter. Avhengig av frisk luft.Lukker døra kun når bøndene rundt omkring sprer møkk;)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Dyner og puter vaskes bare når ungene har kastet opp i senga.

Madrasser vaskes aldri, bare støvsuges.

Da ungene var mindre og tissa i senga, spylte jeg madrasen.

Skrevet

Jøss, så mye rart man skal tenke på da.

Det har nok aldri skjedd her i huset.

Skrevet

"Helt ærlige nå:o)"

Ikke f***!

Jeg gjør ihvertfall sånn:) Har dyner jeg pakker i maskina ( ikke noe dundyner nei)så det er fort gjort. Men så er vi bare to voksne nå da. Var slett ikke så nøye da jeg var yngre og barna bodde heime, det skal jeg ærlig innrømme.

Nå har jeg slikt å gjøre...;)

Gjest trultemor25
Skrevet

Kun ved "uhell" som spy og bleielekkasjer og sånn. Har sånn tisselaken i baabysenga, men klarer ikke ligge på det selv, for det blir så klamt!!

Gjest sjøstjerna
Skrevet

støvsuger madrassene hver 2-3 uke når jeg skifter sengetøy... Vasker dyner/puter en til to ganger i året.

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hm...Her luftes dyner og puter innimellom. Madrasser støvsuges i ny og ne og ellers vaskes dyner og puter aldri. (Har ikke hatt tisseuhell i sengen enda.) Barna har slike tisselaken eller hva det heter, i sine senger.

Gjest lekkaskjer
Skrevet

Hm...Her luftes dyner og puter innimellom. Madrasser støvsuges i ny og ne og ellers vaskes dyner og puter aldri. (Har ikke hatt tisseuhell i sengen enda.) Barna har slike tisselaken eller hva det heter, i sine senger.

tisseuhell ..... men det hender vel at det er andre "lekkaskjer" i senga di kanskje .....

Skrevet

Jøss, så mye rart man skal tenke på da.

Det har nok aldri skjedd her i huset.

Du er så herlig avslappet til ting du Åsemor. Jeg humrer i skjegget av flere av innleggene dine.

c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...