keinstein Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 De snør ned. Jeg svarer bare et slik er det hver vinter her, uten at noen roper om hjelp. Hittil i år er det kommet en meter her. http://cache.aftenposten.no/multimedia/archive/00367/US-WEATHER-SNOW__05_367277g.jpg 0 Siter
Gjest longdong Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Men vi er kansje mer forberedt på det enn dem? 0 Siter
keinstein Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Men vi er kansje mer forberedt på det enn dem? Hehe. De kjører på sommerdekk hele hurven, og de fleste har ikke opplevd glatte veier. Han jeg snakka med turde ikke kjøre, fordi andre bilister både kjørte i grøfta og inn i andre biler. Fyren i aviskiosken hadde sett 18 kollisjoner første snødag i et kryss. Opptil 4 biler på en gang. 0 Siter
Gjest longdong Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hehe. De kjører på sommerdekk hele hurven, og de fleste har ikke opplevd glatte veier. Han jeg snakka med turde ikke kjøre, fordi andre bilister både kjørte i grøfta og inn i andre biler. Fyren i aviskiosken hadde sett 18 kollisjoner første snødag i et kryss. Opptil 4 biler på en gang. Stakkars mennesker! Fryder deg litt kansje? 0 Siter
keinstein Skrevet 14. februar 2006 Forfatter Skrevet 14. februar 2006 Stakkars mennesker! Fryder deg litt kansje? Nei, men det er litt snodig. 3 cm snø på et døgn i Hamburg, og alt er kaos. Her blir det ikke særlig problemer før det faller 20-30. I New York faller det litt snø hvert år, men 60 cm på en helg var det meste på 59 år. http://www.cnn.com/2006/WEATHER/02/13/northeast.snow/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Men vi er kansje mer forberedt på det enn dem? I år synes jeg ikke det virker som Oslo var forberedt i det hele tatt. Det er enda ikke måkt skikkelig på Grünerløkka i vært fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.