Gå til innhold

Et nødrop fra New York

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men vi er kansje mer forberedt på det enn dem?

Hehe. De kjører på sommerdekk hele hurven, og de fleste har ikke opplevd glatte veier. Han jeg snakka med turde ikke kjøre, fordi andre bilister både kjørte i grøfta og inn i andre biler.

Fyren i aviskiosken hadde sett 18 kollisjoner første snødag i et kryss. Opptil 4 biler på en gang.

Gjest longdong
Skrevet

Hehe. De kjører på sommerdekk hele hurven, og de fleste har ikke opplevd glatte veier. Han jeg snakka med turde ikke kjøre, fordi andre bilister både kjørte i grøfta og inn i andre biler.

Fyren i aviskiosken hadde sett 18 kollisjoner første snødag i et kryss. Opptil 4 biler på en gang.

Stakkars mennesker!

Fryder deg litt kansje? ;)

Skrevet

Stakkars mennesker!

Fryder deg litt kansje? ;)

Nei, men det er litt snodig. 3 cm snø på et døgn i Hamburg, og alt er kaos. Her blir det ikke særlig problemer før det faller 20-30. I New York faller det litt snø hvert år, men 60 cm på en helg var det meste på 59 år.

http://www.cnn.com/2006/WEATHER/02/13/northeast.snow/

Skrevet

Men vi er kansje mer forberedt på det enn dem?

I år synes jeg ikke det virker som Oslo var forberedt i det hele tatt. Det er enda ikke måkt skikkelig på Grünerløkka i vært fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...