Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er ikke en av dem som har skrevet mest innlegg her på dol, men har vært mye inne og lest.Tenkte å oppdatere dere om hvordan det gikk på UL i dag:

Ja, da har jeg visst hatt nok en MA. Skiftet akkurat over til uke 13 i dag, og legen så ikke noe liv. Fosteret hadde vokst mye siden sist UL i uke 8 ( det har jeg merket selv også), og derfor hadde jeg en god følelse om at det skulle gå bra denne gangen. Mistet i MA i uke 16 i for litt over 1 år siden...

Jeg så med en gang at ikke hjertet slo, og når legen dunket meg på magen bare svevde fosteret lealaust rundt inne i livmoren. Legen sa ingenting, så da sa jeg til slutt bare at " det er dødt".

Måtte tilbake til ul om 1 time, han ville dobbeltsjekke selv om det i grunn ikke var håp. I morgen tidlig blir det inn til sykehuset for utskrapning. Jeg kjenner at jeg har behov for å vite NÅR fosteret døde, håper de kan gi meg et svar på det. Legen mente fosteret hadde dødd en av de siste dagene...

Livet kan være hardt jenter, men det går igrunn bedre enn man kanskje tror når man står midt oppi vanskelige ting. Å få barn er ingen selvsagt ting, og jeg priser meg lykkelig over den flotte jenten på snart 4 år som jeg er så heldig å ha.

Håper å komme tilbake som gravid når tiden er inne for det. Ser litt mørkt på ny prøving akkurat nå, det tok 7 mnd å få til denne spiren.

Da takker jeg for meg her inne, LYkke til alle sammen !!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218534-trist-ul-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Uff, dette var trist. Kjenner jeg blir skikkelig lei meg.

En slektning av meg hadde 2 MA og 1 SA, alle mellom uke 11 og 14. Nå er hun igjen gravid, og har termin i april. Så nå ser det ut som om alt går veldig bra.

I begynnelsen var hun til ul hver uke og fikk behandling med progesteron.

Håper dere finner ut av dette, og at du snart kan kose deg med en nydelig liten baby.

*Trøsteklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218534-trist-ul-i-dag/#findComment-1618313
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...