Gå til innhold

hvit papirduk

Gjest planleggingsfasen

Anbefalte innlegg

Gjest planleggingsfasen
Skrevet

Skal leie lokale til en fest. Har ønske om å handle mest mulig før vi overtar lokalet.

Så, hvor mye papirduk må jeg ha til et langbord med 20 personer.

Så må jeg ha ekstra til koldtbordet og gavebordet.

Hvor mye duk tror du jeg trenger kjøpe?

Og hvor kjøpe det rimelig?

Gjest bridezilla
Skrevet

Du bør måle bordene og telle hvor mange bord du skal bruke.

Kanskje du trenger 3-4 bord til koldtbord, kanskje du må bytte duker hvis du skal servere kaker etterpå.

3 bord til gavebord, men kanskje duk i en annen farge enn hovedbordet og matbordet?

Hvis det er bryllup det er snakk om kan du jo ta en tur inn på www.bryllupsforum.com og høre med andre som også planlegger bryllup.

Ville sjekket pris hos Binders og Europris i første omgang tenker jeg.

Skrevet

Tybring Gjedde? Og jeg ville tatt mål av bordene før jeg satte i gang med innkjøpene.

Skrevet

Hvite papirduker har jeg sett hos Nille, Europris, Coop obs, Binders og Rema 1000.

Vi hadde dåp på søndag, og lagde langbord til 18 personer. Vi hadde dåpen i et lokale, og satte to og to bord sammen. Kan tenke meg til at bordet da kanskje ble 1,5 meter bredt. For oss passet det kjempefint med 2 hvite papirduker. Vi måtte klippe av litt på lengden. (Dukene ble lagt litt over hverandre på midten. Det ble veldig fint, for papirdukene hadde en litt pyntet bord (hvordan skrives det tro?) på hver side. Så når vi la dem litt over hverandre, så ble det èn fin den borden på midten av langbordet:) ).

Så jeg ville gått for 4 duker. Da tror jeg du kan være sikker på at det er nok. 2 duker til langbordet. 1 duk til matbordet/kakebordet og 1 duk til gavebordet.

Skrevet

Hvite papirduker har jeg sett hos Nille, Europris, Coop obs, Binders og Rema 1000.

Vi hadde dåp på søndag, og lagde langbord til 18 personer. Vi hadde dåpen i et lokale, og satte to og to bord sammen. Kan tenke meg til at bordet da kanskje ble 1,5 meter bredt. For oss passet det kjempefint med 2 hvite papirduker. Vi måtte klippe av litt på lengden. (Dukene ble lagt litt over hverandre på midten. Det ble veldig fint, for papirdukene hadde en litt pyntet bord (hvordan skrives det tro?) på hver side. Så når vi la dem litt over hverandre, så ble det èn fin den borden på midten av langbordet:) ).

Så jeg ville gått for 4 duker. Da tror jeg du kan være sikker på at det er nok. 2 duker til langbordet. 1 duk til matbordet/kakebordet og 1 duk til gavebordet.

Glemte og si at vi bare brukte 2,5 duk. Hadde bare papirduk på langbordet + middagsbordet/kakebordet. På gavebordet hadde vi en "vanlig" hvit duk. Kakebordet vårt var ikke så veldig langt, så vi trengte ikke bruke hele papirduken. Men det kommer jo ann på hvor lange bord du har tenkt å bruke til både koldtbordet og gavebordet?!

Gjest planleggingsfasen
Skrevet

Er damaskduker bra til å være papir?

Binders har de til litt under 300.- for 50 meter....

Skrevet

Det synes jeg høres veldig fint ut - uten at jeg har peiling, da! ;)

Skrevet

Damaskduk som er en papirduk? Hmm, jeg har bestandig trodd at damaskduk hadde noe med stoffet å gjøre jeg. At det var sånn glatt stoff. Men da har jeg tatt bra feil ja :)

Gjest LucySky
Skrevet

Damaskvevd stoff er slikt hvor det er glatt (blomster)mønster mot matte partier.

Nå kan man få papirduker der denne typen stoff er imitert.

Det hender de er veldig fine, kommer vel an på papirkvaliteten.

Skrevet

Jeg synes den var fin jeg. (Jeg så på den grønne da, for å få sett møsteret bedre. Hvis den hvite har likt mønster, så var den kjempeflott).

Jeg tenkte at det var sånn glatt stoff jeg, og da er det jo litt upraktisk på et langbord. Slike duker sklir jo alle veier :) Men den der så som sagt bra ut :)

Skrevet

Nille. Kjempe fin hvit duk med litt mønster i papiret. Rull på 8 meter til 29,90 kr.

Skrevet

Hvorfor ikke høre med et hotell om å leie skikkelige duker. Det skal jeg i mai når jeg har konfirmant. Jeg betaler for rens, blir ikke mange kronene det.

Skrevet

Kanskje de har duker til bordene som tilhører lokalet ?

I vår daglivare selger de hvite papirduker, SPAR-butikk.

Gjest planleggingsfasen
Skrevet

Nille. Kjempe fin hvit duk med litt mønster i papiret. Rull på 8 meter til 29,90 kr.

Men revner de fort?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...