Gå til innhold

FU: Hvor høy er DU?! :)

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Hvor høye er dere?

Ta med kjønnet ditt ;p

Jeg er 1.72 og gutt

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

5

• soleil

5

• Dorthe

4

• Gine S

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg er kvinne, og en del lavere enn KariKruskakli.

Skrevet

Kvinne, 148 cm. Er jeg minst_her_også_?! I alle de år har jeg vært minst over alt.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kvinne, 148 cm. Er jeg minst_her_også_?! I alle de år har jeg vært minst over alt.

Er vant til å være minst, og nå "traff" jeg virkelig ei som er mindre enn meg???

:-)

Gjest Spør av uvitenhet
Skrevet

Dverghøyden er fra 1,50 og nedover, er den ikke? Men dverg innbefatter noen fysiske ting i tillegg vel?

Ikke for å være frekk, men er du dverg eller bare kort?

Skrevet

Dverghøyden er fra 1,50 og nedover, er den ikke? Men dverg innbefatter noen fysiske ting i tillegg vel?

Ikke for å være frekk, men er du dverg eller bare kort?

*S* Går helt greit det.

Nei, jeg er ikke dverg. Dvergvekst for kvinner er faktisk under 135 cm og for menn, ganske riktig som du sier, fra 150 cm og nedover.

Skrevet

Er vant til å være minst, og nå "traff" jeg virkelig ei som er mindre enn meg???

Du er da lang?!

Det minner meg om min kjære far, som var nesten sjokkert: Han mannen er såååå laaaang! Sikkert minst 180 cm!

He-he...

Skrevet

Flaggstang! ;o) 152,5 cm her. Kvinne da.

Skrevet

Kvinne

1.66cm :))) Med platåsko 1,70 HiHi

Og med 3-trinns gardintrapp?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...