Gjest Streker på veggen..! Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er samme som deg - og jente :-) Wheee! Neeessten tvillinger, hehe 0 Siter
Gjest togli Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Wheee! Neeessten tvillinger, hehe Og 56-57 kg? :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Lady, 174 Er jeg den høyeste jenta her altså? Er alltid det i RL. Husker på klassebildet på barneskolen så sto jeg på bakerste rad med bøy i knæra for å komme på lik høyde med de andre. 0 Siter
Alana Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er jeg den høyeste jenta her altså? Er alltid det i RL. Husker på klassebildet på barneskolen så sto jeg på bakerste rad med bøy i knæra for å komme på lik høyde med de andre. Jeg er omtrent som deg :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er omtrent som deg :-) Godt å høre at vi er fler her.. 0 Siter
soleil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er jeg den høyeste jenta her altså? Er alltid det i RL. Husker på klassebildet på barneskolen så sto jeg på bakerste rad med bøy i knæra for å komme på lik høyde med de andre. Jeg er 180 cm høy.. damemenneske.. 0 Siter
Gine S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Er jeg den høyeste jenta her altså? Er alltid det i RL. Husker på klassebildet på barneskolen så sto jeg på bakerste rad med bøy i knæra for å komme på lik høyde med de andre. Det gjorde jeg også... Men det er nå en del som har tatt meg igjen i ettertid, så jeg er ikke så ekstrem som jeg følte meg en periode. Men jeg føler meg DIGER ved siden av bestevenninnen på 155 ... :S 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Det gjorde jeg også... Men det er nå en del som har tatt meg igjen i ettertid, så jeg er ikke så ekstrem som jeg følte meg en periode. Men jeg føler meg DIGER ved siden av bestevenninnen på 155 ... :S Mine venner er og rundt 160, så jeg føler meg jo som den flaggstanga. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Jeg er 180 cm høy.. damemenneske.. Da er du den høyeste her så langt som jeg kan se.. 0 Siter
Gine S Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Mine venner er og rundt 160, så jeg føler meg jo som den flaggstanga. Min kjære er 194 - det passer bra! 0 Siter
soleil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Da er du den høyeste her så langt som jeg kan se.. Ingen over, ingen ved siden.. Er ikke ofte jeg snubler borti damer som er høyere.. eneste en dame i nabolaget som er tidligere håndballspiller. Jeg har mange høye kvinnelige kollegaer som er rundt 175-177 cm høye, men bare ei som er 180 som meg.. Det er faktisk litt godt, ellers er det jeg som alltid er den høye. Uff. Er vant til at huet mitt stikker opp,ja. Har et bilde fra kirketrappa på konfirmasjonsdagen så står alle venninnene på et trappetrinn, mens jeg står jeg på trappetrinn nedenfor. ENDA så stakk det huet mitt opp! Ble bedre da jeg ikke veide 55 kg lengre. Ikke fullt så struts. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ingen over, ingen ved siden.. Er ikke ofte jeg snubler borti damer som er høyere.. eneste en dame i nabolaget som er tidligere håndballspiller. Jeg har mange høye kvinnelige kollegaer som er rundt 175-177 cm høye, men bare ei som er 180 som meg.. Det er faktisk litt godt, ellers er det jeg som alltid er den høye. Uff. Er vant til at huet mitt stikker opp,ja. Har et bilde fra kirketrappa på konfirmasjonsdagen så står alle venninnene på et trappetrinn, mens jeg står jeg på trappetrinn nedenfor. ENDA så stakk det huet mitt opp! Ble bedre da jeg ikke veide 55 kg lengre. Ikke fullt så struts. Nåja, du har møtt venninna mi som er minst like høy som deg ;o) 0 Siter
soleil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Nåja, du har møtt venninna mi som er minst like høy som deg ;o) Ja, hun er høy. Og stilig. Jeg har planer om å få en sånn kropp til sommeren. 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Ingen over, ingen ved siden.. Er ikke ofte jeg snubler borti damer som er høyere.. eneste en dame i nabolaget som er tidligere håndballspiller. Jeg har mange høye kvinnelige kollegaer som er rundt 175-177 cm høye, men bare ei som er 180 som meg.. Det er faktisk litt godt, ellers er det jeg som alltid er den høye. Uff. Er vant til at huet mitt stikker opp,ja. Har et bilde fra kirketrappa på konfirmasjonsdagen så står alle venninnene på et trappetrinn, mens jeg står jeg på trappetrinn nedenfor. ENDA så stakk det huet mitt opp! Ble bedre da jeg ikke veide 55 kg lengre. Ikke fullt så struts. Hehe.. har du spist flaggstang-frø eller? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.