Gå til innhold

FU: Hvor høy er DU?! :)

Gjest Streker på veggen..!

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

5

• soleil

5

• Dorthe

4

• Gine S

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Jeg er samme som deg - og jente :-)

Wheee! Neeessten tvillinger, hehe :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Lady, 174

Er jeg den høyeste jenta her altså? Er alltid det i RL.

Husker på klassebildet på barneskolen så sto jeg på bakerste rad med bøy i knæra for å komme på lik høyde med de andre.

Skrevet

Husker på klassebildet på barneskolen så sto jeg på bakerste rad med bøy i knæra for å komme på lik høyde med de andre.

Jeg er omtrent som deg :-)

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg er omtrent som deg :-)

Godt å høre at vi er fler her.. :)

Skrevet

Jeg er 180 cm høy.. damemenneske..

Skrevet

Det gjorde jeg også...

Men det er nå en del som har tatt meg igjen i ettertid, så jeg er ikke så ekstrem som jeg følte meg en periode.

Men jeg føler meg DIGER ved siden av bestevenninnen på 155 ... :S

Gjest trultemor25
Skrevet

Det gjorde jeg også...

Men det er nå en del som har tatt meg igjen i ettertid, så jeg er ikke så ekstrem som jeg følte meg en periode.

Men jeg føler meg DIGER ved siden av bestevenninnen på 155 ... :S

Mine venner er og rundt 160, så jeg føler meg jo som den flaggstanga.

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg er 180 cm høy.. damemenneske..

Da er du den høyeste her så langt som jeg kan se.. :)

Skrevet

Mine venner er og rundt 160, så jeg føler meg jo som den flaggstanga.

Min kjære er 194 - det passer bra! :D

Skrevet

Da er du den høyeste her så langt som jeg kan se.. :)

Ingen over, ingen ved siden.. :P

Er ikke ofte jeg snubler borti damer som er høyere.. eneste en dame i nabolaget som er tidligere håndballspiller.

Jeg har mange høye kvinnelige kollegaer som er rundt 175-177 cm høye, men bare ei som er 180 som meg.. Det er faktisk litt godt, ellers er det jeg som alltid er den høye. Uff.

Er vant til at huet mitt stikker opp,ja. Har et bilde fra kirketrappa på konfirmasjonsdagen så står alle venninnene på et trappetrinn, mens jeg står jeg på trappetrinn nedenfor. ENDA så stakk det huet mitt opp!

Ble bedre da jeg ikke veide 55 kg lengre. Ikke fullt så struts.

Skrevet

Er ikke ofte jeg snubler borti damer som er høyere.. eneste en dame i nabolaget som er tidligere håndballspiller.

Jeg har mange høye kvinnelige kollegaer som er rundt 175-177 cm høye, men bare ei som er 180 som meg.. Det er faktisk litt godt, ellers er det jeg som alltid er den høye. Uff.

Er vant til at huet mitt stikker opp,ja. Har et bilde fra kirketrappa på konfirmasjonsdagen så står alle venninnene på et trappetrinn, mens jeg står jeg på trappetrinn nedenfor. ENDA så stakk det huet mitt opp!

Nåja, du har møtt venninna mi som er minst like høy som deg ;o)

Skrevet

Nåja, du har møtt venninna mi som er minst like høy som deg ;o)

Ja, hun er høy. Og stilig. Jeg har planer om å få en sånn kropp til sommeren. :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Hehe.. har du spist flaggstang-frø eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...