Gjest Herrejemini Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er 1.72 og jente. Hvorfor spør du? Hvorfor spør du?? Dere kommer jo med de mest ufattelig teite FU'ene her, men å spørre etter høyden på folk her, DET reagerer du på? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hvorfor spør du?? Dere kommer jo med de mest ufattelig teite FU'ene her, men å spørre etter høyden på folk her, DET reagerer du på? Hvilken forumundersøkelse har jeg kommet med? 0 Siter
Gjest Lillemeger liten Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er mindre enn minst. 157. Skulle gjerne vært 10-15 cm høyere. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 "He he, er du sikker på det da?" Nei, jeg må innrømme at jeg var langt fra sikker, så jeg har ventet spent på at du skulle melde deg i tråden her :-) Hvor høy er du da? Du skal slippe å svare, hvis du ikke vil:) 0 Siter
Gjest Herrejemini Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hvilken forumundersøkelse har jeg kommet med? Kanskje ikke du, men du svarer nå på de mest avsinsige undersøkelsene resten av syklubben kommer med. 0 Siter
org Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er mindre enn minst. 157. Skulle gjerne vært 10-15 cm høyere. Du er laaaang! 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kanskje ikke du, men du svarer nå på de mest avsinsige undersøkelsene resten av syklubben kommer med. Jada, vet det. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jada, vet det. Og bra er det 0 Siter
Gjest mij Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Denne jenta ser ned på de fleste. ;-P 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hvor høy er du da? Du skal slippe å svare, hvis du ikke vil:) Jeg er litt sær, så på dol oppgir jeg ikke alder, høyde eller vekt. Men i en tråd fortalte jeg låromkretsen min Spørsmålet var så spesielt at jeg bare måtte finne frem målbåndet, hehe 0 Siter
Gjest Logisk Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er litt sær, så på dol oppgir jeg ikke alder, høyde eller vekt. Men i en tråd fortalte jeg låromkretsen min Spørsmålet var så spesielt at jeg bare måtte finne frem målbåndet, hehe Ikke alder, høyde eller vekt, men du kan legge ut bilde av lårene dine? 0 Siter
Babette Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er litt sær, så på dol oppgir jeg ikke alder, høyde eller vekt. Men i en tråd fortalte jeg låromkretsen min Spørsmålet var så spesielt at jeg bare måtte finne frem målbåndet, hehe Det er ikke sært, det er lurt. Jeg oppgir heller ikke alder, yrke, bosted eller signalement. Og framfor alt ikke bursdag. Men jeg har nok røpet høyde og vekt før. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ikke alder, høyde eller vekt, men du kan legge ut bilde av lårene dine? En ting kan jeg garantere deg, ingen kjenner meg igjen på lårene mine, hehe! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Det er ikke sært, det er lurt. Jeg oppgir heller ikke alder, yrke, bosted eller signalement. Og framfor alt ikke bursdag. Men jeg har nok røpet høyde og vekt før. Fødselsdato har jeg røpet, det var nok ikke så lurt. Men det eneste jeg har oppgitt av signalement er hårfargen min :-) Jeg bestreber meg også på å holde meg anonym, men lurer i blandt på om jeg ikke har røpet for mye 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er litt sær, så på dol oppgir jeg ikke alder, høyde eller vekt. Men i en tråd fortalte jeg låromkretsen min Spørsmålet var så spesielt at jeg bare måtte finne frem målbåndet, hehe Du er ikke sær, men lur:) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Du er ikke sær, men lur:) :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 "I'm high as a kite, I just might, stop to check you out Let me go on, like a blister in the sun Let me go on, big hands I know you're the one " *gauler av full hals* 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Fødselsdato har jeg røpet, det var nok ikke så lurt. Men det eneste jeg har oppgitt av signalement er hårfargen min :-) Jeg bestreber meg også på å holde meg anonym, men lurer i blandt på om jeg ikke har røpet for mye "Fødselsdato har jeg røpet" Det gjør ikke jeg asså 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ikke alder, høyde eller vekt, men du kan legge ut bilde av lårene dine? Nei det finnes jo ikke logisk, for alle vil jo kjenne igjen lårene til Lurulf. 0 Siter
Gjest Streker på veggen..! Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 "I'm high as a kite, I just might, stop to check you out Let me go on, like a blister in the sun Let me go on, big hands I know you're the one " *gauler av full hals* body and beats I stain my sheets I don't even know why!! My girlfriend she's at the end, she is starting to cry!!! Let me go on like I blister in the sun!! Let me go on big hands I know you're the one!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.