Gå til innhold

F.U. er du overvektig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min BMI ligger i grenseområdet mellom undervektig/normal vekt. Selv er jeg fornøyd med vekta og synes ikke jeg er undervektig.

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• org

5

• nilia

5

• Lillemus

2

• Hawkwind

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest LucySky
Skrevet

Nei er ikke overvektig, men tenker egentlig ikke så mye på vekten heller.

Har ikke badevekt og skal heller ikke ha det :)))

Har aldri målt noen BMI. jeg er temmelig lubben, ja, og har alltid hatt et jævla bra drag på menn.

For meg er det egentlig det som teller,er det ikke det, 'a?

:P

Gjest Cezalion
Skrevet

Åh, så heldig du er ;) Hehe...! Hva trener du da?

Typisk, bare jeg som har rosinmage her inne eller?!

Trener på SATS, både for meg selv og i sal, tre-fire ganger i uken.

Gjest kjiptja
Skrevet

Ja jeg er overvektig. Har aldri vært det i barndommen og ungdommen, men ble det 4-5 år etter jeg traff mannen min. For et år siden klarte jeg å gå ned 7 kilo, men er gått opp igjen. Har vel ca 30 kilo for mye...

Gjest Bomkjøp
Skrevet

Ja jeg er overvektig. Har aldri vært det i barndommen og ungdommen, men ble det 4-5 år etter jeg traff mannen min. For et år siden klarte jeg å gå ned 7 kilo, men er gått opp igjen. Har vel ca 30 kilo for mye...

Gubben har altså ikke lengre den varen han bestilte..

Gjest kjiptja
Skrevet

Gubben har altså ikke lengre den varen han bestilte..

Nei, varen er blitt litt vassen... hehhe

Skikkelig bomkjøp! Æsj ikke sant?

Gjest kjiptja
Skrevet

Nei, varen er blitt litt vassen... hehhe

Skikkelig bomkjøp! Æsj ikke sant?

Mannen er forøvrig like overvektig som jeg. Vi har på en måte gitt opp livet kan du si...

Føler egentlig at vi bare eksisterer og så klarer vi ikke gjøre noe med det.

Gjest margretaa
Skrevet

nei jeg er normal og slank, bruker str 36. bmi på 23. Men legger jeg på meg 2-3 kg er jeg overvektig ifølge bmi så den driter jeg en lang masj i=)

Skrevet

Er litt for feit, ja!

180cm/86 kg. Skal ned til 73 innen juni. Jobber med saken. :)

Gjest kjiptja
Skrevet

Ja nå var du slem altså, huff av meg. Jeg er 30 kilo overvektig men bryr meg ikke så VELDIG mye om det, dont know why. Det er jo sundt for meg da, at jeg ikke bryr meg så mye om det... Men prøver likevel å få til å slanke meg vil jo helst ha normalvekta da. Har alltid vært normalvektig i barndommen og ungdommen...

Skrevet

Neida, jeg er minst_og_ har rosinmage...

Det finnes nok ikke håp.

Nå ble jeg glad :) Så flott at du også har rosinmage da. Det var litt ensomt å være den eneste skjønner du...hihi:)

Skrevet

Trener på SATS, både for meg selv og i sal, tre-fire ganger i uken.

Åååå, så flink du er da:) Tror jeg må ta meg selv i nakken snart, for det er på tide at jeg får strammet opp litt:) Jeg er så pinglete og veik at jeg iblant har problemer med å åpne diverse syltetøyglass :(

ShitDiddelyDo
Skrevet

I følge bmi, ja. Men nei, jeg er ikke overvektig.

Skrevet

Nei, jeg er verken overvektig ifølge meg selv eller BMI.

Skrevet

Ikke overvektig, men vil helst ha av meg fem kilo som ligger rundt mage og rumpe....grrr :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...