Gå til innhold

luiza

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz
Skrevet

bare lurer på om du kan sende en mail til meg..bare for å teste om det er noe galt med mailen min...tror kanskje det er det..gidder du? (:

klemmer

Gjest Luiza
Skrevet

jeg skal nå!!!

bare vent du ;)

glad at du likte postkortet fra meg...

((((((((tusen klemmer!!!)))))))))

Skrevet

hei, jeg sendt email.

funket mailbox din?

tusen klemmer,

Laila Sundgot Schneider, Lege
Skrevet

Kjære motisaz og luiza! Vi ber om at dere ikke bruker forumet til å sende personlige meldinger, takk!

Gjest motisaz
Skrevet

Kjære motisaz og luiza! Vi ber om at dere ikke bruker forumet til å sende personlige meldinger, takk!

ja jeg vet det..men jeg måtte sette det inn på et forum hvor jeg var sikke rpå at hun ville lese det..hadde jeg stt det på meldinger hadde hun kanskje ikke sett det...defor

Gjest Luiza
Skrevet

unnskyld meg,

det var ikke mening å misbruker forum,

Forresten, hvorfor de andre jenter skrive slik personlig innleg med bare "masse klems til deg" osv... og vi kan ikke skrive et kort innlegget som dette?

Føreloping, det går ikke an å snakke om NOE SOM HELST her på forum, og det plager veldig, livet av en som har SF har så mange reglers så mange forbude ting, og her som man "TROR" at det kunne være et sted for folk med sf møttes og dele erfæring, det funker ikke sånn.

For alle dere på forum, vet at dere kommer sikkert ikke til å savne meg, mine komentarer osv, men jeg tror det er på tid at jeg forsvinner, gidder ikke lenger å få kjeft, til og med på DOL!!!

Hvis noen vil skrive til meg, om noe som de lurer på, mail meg på:

[email protected]

veldig lei seg,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...