Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei...jeg er 20 år gammel, sluttet for ca 3 år siden på p-sprøyte og begynte på p-piller (Diana) isteden, sluttet på de for litt over ett år siden, men fikk ikke igjen mensen. (Hadde mensen mens jeg gikk på pilla, og regelmessig mensen før jeg begynte på p-sprøyte). Dro til legen min og snakket med han ,vi fant ut at jeg skulle ta en 3mnd kur på pilla igjen for å se om det rettet opp i problemet. (dette er nå ca 5mnd siden) Har enda ikke fått igjen mensen,men for ca 2uker siden hadde jeg 2 dager med brunlig utflod, og nå i helgen hadde jeg sterke menslignende smerter(de har gitt seg nå). Føler meg litt øm ved livmor nå (Langt nede i magen)særlig om det er litt press på blæra mi eller om jeg må tisse og hvis jeg løper eller tråkker litt hardt ned når jeg går. Er også veldig slapp og sliten om dagen og har lett for å bli svimmel.Er det mulig at jeg kan være gravid selv om jeg ikke har fått igjen mensen enda? eller har du noen andre forslag på om det kan være noe galt. har fått time hos gynekolog 03.04.06 men føler det er litt lenge å vente. bruker rosenrot og damiana daglig for å prøve å øke fruktbarheten.Håper på svar snart...MvhNysjerrig og bekymret.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218545-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...