Gå til innhold

Har du tenkt på det du!

Anbefalte innlegg

Gjest Løvehjertetdd
Skrevet

At her inne kansje du kommuniserer vennskapelig med den du liker minst, eller en annen du absolutt ikke vil snakke med i RL.

En du ikke tåler trynet på, eller ikke har kontakt med på mange år (i RL), er kansje den som svarer og støtter deg mest her.

Og hva med dine barn eller foreldre, kansje de er fast inventar her? Kansje dere diskuterer ting sammen her som dere ville brekke dere over tanken på å diskutere sammen om dere visste hvem hverandre var. :-)

Litt spoky dette her, for det kan faktisk skje!

Gjest LucySky
Skrevet

Sikter du til noen spesielle her eller?

Jeg må innrømme at på dårlige Dol-dager virker det som om det er ganske mange her inne som jeg aldri ville orka i RL, med de meningene de har.

Både politiske meninger og meninger om hvordan folk skal se ut.

Men på bedre dager her på Dol tenker jeg at her er det jo mange hyggelige og bra mennesker med skikkelige meninger.

Akkurat i dag "hvor høye er dere?" "Å, er du dverg, eller?" må jeg si at det virker som det er noen hjernedøde typer her.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg må innrømme at på dårlige Dol-dager virker det som om det er ganske mange her inne som jeg aldri ville orka i RL, med de meningene de har.

Men på bedre dager her på Dol tenker jeg at her er det jo mange hyggelige og bra mennesker med skikkelige meninger.

Akkurat i dag "hvor høye er dere?" "Å, er du dverg, eller?" må jeg si at det virker som det er noen hjernedøde typer her.

Men det som er så fint her, er man bare kan ignorere de som man ikke orker å snakke med.

Det skumle er når man har blitt så indoktrinert at man overfører det til RL og bare overser de man ønsker der også!

Det er da det blir spooky...

Skrevet

Hvis det er så tilfelle, er det jo bra en kan kommunisere på noen plan:-) Nå føler jeg at det ikke er så veldig mange mennesker jeg overhode ikke klarer å prate med noe om. Har møtt to personer på min vei, som jeg overhode ikke har interesse av å prater mer med. Men det er jo ikke dermed sagt, at de menneskene ikke sitter inne med noe av interesse.

Skrevet

Det verste må jo være hvis man krangler med sin beste venn............

**spoooky*

*

*

*

*

*

*

*

**

LOL

Skrevet

Den var vel neppe PK, nei, og forhåpentligvis ikke noe vedkommende ville sagt til en person i RL...

Skrevet

Så lenge folk her inne er hyggelige,og ikke kommer med ekle og/èller spydige kommentarer har det ikke noe å si for meg hvem de er på utsiden.

Det er det som er det fine med å få lov til å være anonym og få si sin mening. Har heller ikke tenkt å la det gå så langt at jeg lar meg såre av kommentarer her inne, men provosert?Vel,lar meg stort sett ikke provosere heller, er egentlig en fredelig person.

Mange hyggelige folk her inne og mange fine kommentarer og tildels gode råd;)Alt i alt, synes det er morsomt jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...