Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Fint nick! Har du hørt Alegria med Cirque du Soleil Siden nicket ditt er soleil? Bare litt nyskjerig serú )) 0 Siter
soleil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hehe, nei det har jeg ikke. Jeg er kalt opp etter en nyanse i en hårtoning jeg brukte for mange år siden, tror jeg. Eller var det fra skuespilleren i Punky? Husker ikke.. Du da? "skara"? Henviser du til sånn snø man kan gå på uten truger? 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hehe, nei det har jeg ikke. Jeg er kalt opp etter en nyanse i en hårtoning jeg brukte for mange år siden, tror jeg. Eller var det fra skuespilleren i Punky? Husker ikke.. Du da? "skara"? Henviser du til sånn snø man kan gå på uten truger? He He. Nei det ble bare ett helt tilfeldig nick ) Dårlig fantasi jeg serú ))) 0 Siter
soleil Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 He He. Nei det ble bare ett helt tilfeldig nick ) Dårlig fantasi jeg serú ))) skara værra så skara værra. 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 skara værra så skara værra. ja ikke sant sånn skara være!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.