Gå til innhold

Har du spilledilla :o)

Gjest har fått dilla :o)

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Fader også!!!!!

Skulle slengt ut ett par stygge gloser her men............får sette på en del pip,pip,pip,pip lyder:)))))))

Gjest hi hi hi
Skrevet

Fader også!!!!!

Skulle slengt ut ett par stygge gloser her men............får sette på en del pip,pip,pip,pip lyder:)))))))

du skulle sett og hørt meg her .... barna sover enda iallefall :o)

Gjest "skara"
Skrevet

du skulle sett og hørt meg her .... barna sover enda iallefall :o)

Jammen godt jeg satt alene her, må ringe naboen å si ifra att alt står bra til med meg hihi

Skrevet

Hva klager dere for.eg forstår ikke engang hvordan spillet virker :):)

Gjest hi hi hi
Skrevet

Hva klager dere for.eg forstår ikke engang hvordan spillet virker :):)

er du i sjokk enda da kanskje :o)

Gjest hi hi hi
Skrevet

Jammen godt jeg satt alene her, må ringe naboen å si ifra att alt står bra til med meg hihi

minsten her i huset satt å hørte på musikk i ettermiddag, så høytalerene stod HØYT på her, fytti rakkern :o)

Gjest "skara"
Skrevet

minsten her i huset satt å hørte på musikk i ettermiddag, så høytalerene stod HØYT på her, fytti rakkern :o)

Snakket med naboen, hun ville komme inn og prøve spillet, men hun har dårlig hjerte så jeg må nok finne en kabal istedenfor til henne.

Vil ikke ha ambulansen på døra her ho,ho

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg er søren meg glad for at jeg ikke hadde lyden på første gang!!!

Gjest hi hi hi
Skrevet

jeg er søren meg glad for at jeg ikke hadde lyden på første gang!!!

prøvde en gang til jeg, uten lyd, skvatt litt da også jeg :o)

er nok litt lettskremt, bare meg og barna som er alene i huset her .....

Skrevet

hehe, hadde ikke lyd!! Jeg så en filmsnutt om dette. en gutt på fire ca som ble filmet mens han gjorde dette, stakkaren ble vettaskremt! Og faren filmet og lo av ham, stakkar... finner den desverre ikke nå.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hehe, hadde ikke lyd!! Jeg så en filmsnutt om dette. en gutt på fire ca som ble filmet mens han gjorde dette, stakkaren ble vettaskremt! Og faren filmet og lo av ham, stakkar... finner den desverre ikke nå.

her er den. Helt forferdelig at faren kunne gjøre noe sånt synes jeg!

http://www.break.com/index/kidscaredgame.html

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Fikk vondt av guttungen. Slemt gjort!

At videoen i tillegg blir lagt ut på nett tyder på at det er en som ikke har særlig med antenner som står bak..

jeg kan bare ikke skjønne at det finnes slike foreldre! Jeg fikk også helt vondt av gutten. Slike ting kan skremme en voksen der og da, men vi glemmer det. Med en unge kan den opplevelsen bli sittende.

Gjest "skara"
Skrevet

her er den. Helt forferdelig at faren kunne gjøre noe sånt synes jeg!

http://www.break.com/index/kidscaredgame.html

Lurer på om den gutten sov i sin egen seng den natta tro???

Uff jeg måtte desverre glise litt også, men hadde vært bedre om det var en voksen han hadde filmet da!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Lurer på om den gutten sov i sin egen seng den natta tro???

Uff jeg måtte desverre glise litt også, men hadde vært bedre om det var en voksen han hadde filmet da!

jeg klarte ikke å glise engang. Fikk vondt i hele meg av å se på. Jeg hadde aldri gjort noe sånt mot min sønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...