Gå til innhold

Har du spilledilla :o)

Gjest har fått dilla :o)

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Å herregud! Hvem gjør sånt mot en unge??

Ikke mine barn iallefall!!

Gjest Aldri mer
Skrevet

her er den. Helt forferdelig at faren kunne gjøre noe sånt synes jeg!

http://www.break.com/index/kidscaredgame.html

Huff,fikk vondt i magen..

Sønnen min lekte i nærheten av meg da jeg skulle spille av linken som lå på dol en plass.

Den der man skulle spille bjelleklang baklengs,visste selvfølgelig ikke at det skulle hoppe frem et bilde da.

Han ble skikkelig redd.

Det bildet som ble brukt var et de hadde laget som et negativ slik at det så ekstra skummelt ut.

Heldigvis kom jeg på at vi har sånn negativ-funksjon på kameraet vårt. Så jeg satte meg ned og forklarte hvordan de hadde laget dette bildet/filmsnutten slik at det ble så skummelt.

Etterpå tok jeg bilder og filmet han med kamera i negativmodus. Da han så at han kunne se like rar ut,syntes an ikke det var skummelt lengre.

Men det var siste gang jeg åpnet noe jeg ikke vet hva er med barn i nærheten :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...