Gå til innhold

Reductil

Anbefalte innlegg

Gjest har prøvd ja
Skrevet

Mister man matlyst eller hva gjør den egentlig?

Tabeletten lurer hjernen på en måte til å tro at du er mettere enn du er, den setter nok også opp forbrenningen din litt.

Selv om en bruker tabeletten, så må en i tillegg legge om kostholdet og trimme.

Jeg vet at noen tror at det bare er å spise tabeletten så raser en ned i vekt.

Dette er egentlig en tabelett som brukes i psykiatrien, har ei venninne som måtte slutte å bruke dem pga at hun merket på "hele seg" at hun forandret seg ..... denne endringen skremte henne, så hun sluttet.

Gjest har prøvd ja
Skrevet

Jeg er litt skeptisk, må jeg si. Men jeg har aldri hatt problemer med hverken høy puls eller blodtrykk. Så er jeg heller ikke veldig overvektig(og hadde dermed aldri fått resept hos legen).

Jeg har heller aldri hatt problemer med blodtrykk eller puls, men måtte som skrevet tidligere her slutte med dem pga at pulsen min steg såpass mye, så legen sa NEI til videre bruk.

Gjest har prøvd ja
Skrevet

Det er helt fantastisk :) Kan tenke du er lykkelig!

Ikke jeg som har problemer, men min kjære. Det koster ganske mye? Eller får du det dekket?

Slanke"produkter" er det ingen i Norge som får dekket. Det er vel det regjeringen jobber litt med nå, at de som er helsefarlig overvektige burde fått litt hjelp av staten.

Skrevet

Tabeletten lurer hjernen på en måte til å tro at du er mettere enn du er, den setter nok også opp forbrenningen din litt.

Selv om en bruker tabeletten, så må en i tillegg legge om kostholdet og trimme.

Jeg vet at noen tror at det bare er å spise tabeletten så raser en ned i vekt.

Dette er egentlig en tabelett som brukes i psykiatrien, har ei venninne som måtte slutte å bruke dem pga at hun merket på "hele seg" at hun forandret seg ..... denne endringen skremte henne, så hun sluttet.

Ok, det høres ut til å være en kraftfull pille dette her... Takk for info :)

Gjest nosigns
Skrevet

Jeg har kjøpt reductil på internett. Men når jeg leser at en må gå til lege osv. blir jeg så usikker på om jeg tør å begynne med dem. Hva hadde du/dere gjort?

Reductil virker på sentralnervesystemet! DET er ikke noe å spøke med, derfor er det reseptbelagt. Medisiner som virker på sentralnervesystemet har nesten alltid ganske sterke bivirkninger.

Skrevet

Jeg har kjøpt reductil på internett. Men når jeg leser at en må gå til lege osv. blir jeg så usikker på om jeg tør å begynne med dem. Hva hadde du/dere gjort?

Hvorfor i all verden kjøper du på internett? Hvorfor går du ikke til legen? Har du for lav BMI for å få resept av legen, så skal du heller ikke bruke det.

"............................................"

...den evige natteravn...
Skrevet

Jeg kjenner flere som har fått Reductil hos lege som ikke har fått beskjed om å komme til kontroll. De har til og med fått resept til 1 års forbruk.

Mulig dette er sløvhet fra legene, men ville

ikke vært så veldig bekymret for å bruke tablettene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...