Gå til innhold

ut på byn sammen vi 2..owwwæææ

Anbefalte innlegg

Gjest johanna84
Skrevet

I helga skal jeg ut på byn med min drømmeprins (som enda ikke er min) og noen flere venner. Vi flørter litt med hverandre vi 2, men alt er på et tidlig stadium, og jeg vet ikke om han er interessert. Men han er ihvertfall ikke uinteressert,- han virker på alle måter svært interessert i meg faktisk. Jeg er ikke en sånn person som pleier å danse veldig tett med gutter på slike utesteder. Jeg liker veldig godt å danse, men å danse sånn tett med gutter liker jeg ikke noe særlig. Nå er det kanskje litt dumt å forberede dette, men jeg er litt nervøs og usikker på hva jeg skal gjøre når vi drar ut på byn sammen. Jeg vil jo ikke avvise gutten heller. Hvordan kan jeg vise min interesse uten å gnikke meg inntil han?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...