Gjest johanna84 Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 I helga skal jeg ut på byn med min drømmeprins (som enda ikke er min) og noen flere venner. Vi flørter litt med hverandre vi 2, men alt er på et tidlig stadium, og jeg vet ikke om han er interessert. Men han er ihvertfall ikke uinteressert,- han virker på alle måter svært interessert i meg faktisk. Jeg er ikke en sånn person som pleier å danse veldig tett med gutter på slike utesteder. Jeg liker veldig godt å danse, men å danse sånn tett med gutter liker jeg ikke noe særlig. Nå er det kanskje litt dumt å forberede dette, men jeg er litt nervøs og usikker på hva jeg skal gjøre når vi drar ut på byn sammen. Jeg vil jo ikke avvise gutten heller. Hvordan kan jeg vise min interesse uten å gnikke meg inntil han? 0 Siter
Gjest Ja hva skal jeg si Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 ta det som det kommer 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.