Gå til innhold

lotto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiller dere fast hver uke?

Har dere vunnet større summer noen gang?

Lørdagens lotto er jeg med på, kjempelett å ikke vinne :( Men, ja jeg har vunnet en gang. Ikke topp premien men... For en fantastisk opplevelse. Beina ble spaghetti!!!

Gjest mirakel*2?
Skrevet

jeg har ikke vunnet i lotto før, men en gang fikk jeg 10 rette i tipping. Danset av lykke, helt til jeg så at det ikke var utbetalt premie på 10 rette den gangen.

Skrevet

Hadde fem rette og et tilleggstall en gang. Gjett om jeg ble forbanna da jeg fant ut at det tilleggstallet ikke hadde noe som helst å si. Bare når man har 4 eller 6 rette gjelder tilleggstallene. Argh. Men greit å vinne da, 250 er da mer enn ingenting :P

Aldri vunnet mer, men kjenner noen som vant ca 3,5 millioner. Han som vant var lærling, og samboeren student, så de pengene kom godt med!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har stort sett alltid en tiukerskupong inne.

Vinner en femtilapp i ny og ne. Den største summen jeg har vunnet tror jeg er 450 kroner, men jeg vinner småsummer så ofte at jeg sannsynligvis ikke taper en krone på å spille. Uten at jeg har regnet på det.

Kan i hvert fall ikke huske sist jeg satt inn noe på kontoen min hos NT.

Men jeg satt inn 500 kroner på odds-kontoen min hos Playit i høst, og tok ut 2000 kroner derfra for noen uker siden. Har fortsatt rundt 1000-lappen igjen, så der vinner jeg mer enn jeg taper.

Er man fotball- og hockeyfrelst er det enklere å vinne på oddsen enn i lotto.

Men jeg oddser bare for moroskyld, og for den ekstra spenningen jeg får ut av å se en kamp mellom to lag som ikke betyr stort for meg, hvis jeg har satt noen kroner på det ene laget.

Unntaket er norsk hockey. Her er jeg ofte langt mer oppdatert på skadesituasjoner og lagenes tilstand enn hva de som setter den aktuelle oddsen er, så da hender det jeg kliner til litt ekstra - og vinner.

Skrevet

Jeg vant 6+1 to ganger i løpet av noen få måneder. Så en kan trygt si jeg har brukt opp flaksen min.

Skrevet

Hadde fem rette og et tilleggstall en gang. Gjett om jeg ble forbanna da jeg fant ut at det tilleggstallet ikke hadde noe som helst å si. Bare når man har 4 eller 6 rette gjelder tilleggstallene. Argh. Men greit å vinne da, 250 er da mer enn ingenting :P

Aldri vunnet mer, men kjenner noen som vant ca 3,5 millioner. Han som vant var lærling, og samboeren student, så de pengene kom godt med!

wow, ja det er sånne folk vi unner gevinsten :)

Skrevet

jeg har ikke vunnet i lotto før, men en gang fikk jeg 10 rette i tipping. Danset av lykke, helt til jeg så at det ikke var utbetalt premie på 10 rette den gangen.

Huff stakkars. Husker det skjedde med min mor også, tror ho vant 112kr....

Skrevet

Har stort sett alltid en tiukerskupong inne.

Vinner en femtilapp i ny og ne. Den største summen jeg har vunnet tror jeg er 450 kroner, men jeg vinner småsummer så ofte at jeg sannsynligvis ikke taper en krone på å spille. Uten at jeg har regnet på det.

Kan i hvert fall ikke huske sist jeg satt inn noe på kontoen min hos NT.

Men jeg satt inn 500 kroner på odds-kontoen min hos Playit i høst, og tok ut 2000 kroner derfra for noen uker siden. Har fortsatt rundt 1000-lappen igjen, så der vinner jeg mer enn jeg taper.

Er man fotball- og hockeyfrelst er det enklere å vinne på oddsen enn i lotto.

Men jeg oddser bare for moroskyld, og for den ekstra spenningen jeg får ut av å se en kamp mellom to lag som ikke betyr stort for meg, hvis jeg har satt noen kroner på det ene laget.

Unntaket er norsk hockey. Her er jeg ofte langt mer oppdatert på skadesituasjoner og lagenes tilstand enn hva de som setter den aktuelle oddsen er, så da hender det jeg kliner til litt ekstra - og vinner.

Greit når man får litt tilbake. Håper det slår skikkelig til for deg en gang!

Skrevet

Jeg vant 6+1 to ganger i løpet av noen få måneder. Så en kan trygt si jeg har brukt opp flaksen min.

Ja det var jammen flaks, jøsses, to ganger!

Min gevinst er det 1 1/2år siden jeg fikk, men venter stadig på gjentakelse :)

Skrevet

Jeg er evig optimist og leverer to kuponger hver uke. Det er jo 50 % sjanse for å bli millionær hver lørdag...:enten vinner man eller så vinner man ikke!

Det meste jeg har vunnet er rundt 300 kr, men jeg gir aldri opp håpet!

Skrevet

....må bare fortelle en liten historie:

Et ektepar i 50-årene, han jobbet i nordsjøen og leverte den samme lottorekka i alle år, når han var ute sørget konen for at kupongen ble levert. Han satt i nordsjøen og fulgte med på trekningen og så at hans rekke gikk rett inn, premien var ca 3.5 mill. Ellevill av glede ringte han hjem, og en slukøret kone fortalte at hun hadde glemt å fornye 5-ukersen.............de ble skilt ikke lenge etterpå!

Sånn kan det gå!

Skrevet

Jeg har stort sett alltid inne en tiukerskupong (lørdagslottoen).

Men det har bare blitt småpremier (ganske mange, men dog).

Skrevet

Et ektepar i 50-årene, han jobbet i nordsjøen og leverte den samme lottorekka i alle år, når han var ute sørget konen for at kupongen ble levert. Han satt i nordsjøen og fulgte med på trekningen og så at hans rekke gikk rett inn, premien var ca 3.5 mill. Ellevill av glede ringte han hjem, og en slukøret kone fortalte at hun hadde glemt å fornye 5-ukersen.............de ble skilt ikke lenge etterpå!

Sånn kan det gå!

Grusomt! Derfor leverer jeg aldri lik kupong!!;)

Skrevet

Den med det manglende tilleggstallet irriterer meg også. Jeg håper jeg aldri kommer i samme situasjonen som deg.

Skikkelig kjipt,

(Men jeg kjenner en som vant 11,7 mill. i Vikinglotto! - Og en som vant 3,5 mill. Kanskje jeg skal satse litt der også?)

Skrevet

Grusomt! Derfor leverer jeg aldri lik kupong!!;)

Og jeg som var så dum for mange år siden at jeg leverte en rekke som jeg husker.

Jeg får skrekken om jeg ser at kupongen har gått ut uten at jeg har fått fornya den. Og da passer jeg i alle fall på å ikke å se trekninga.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Greit når man får litt tilbake. Håper det slår skikkelig til for deg en gang!

Det håper jeg også, men det gjør det nok ikke. For de fleste av oss blir det nok ikke stort mer enn en hundrings i ny og ne. :)

Skrevet

Sånn kan det gå!

Uffda!!

Men nettopp faren ved å glemme å lever kupongen er mer enn god nok grunn til ikke å lever fast rekke....

Skrevet

Leverer en 10-ukers i ny ig ne, men med mulighet for noen ukers mellomrom uten at det er tippet! ;-)

Jeg sitter aldri og ser på trekning, jeg leser aldri tallene i avsia/tekst-TV, men får med meg premiene når jeg ser kontooversikten.

Det blir noen småpremier i ny og ne, og har på det meste vunnet ca 450 kroner.

Ikke en så veldig lukrativ bizniz akkurat, men ettersom det jo ikke er så dyrt med mitt tippemønster, betaler jeg gladelig denne "frivillige skatten" som lottotipping representerer for de fleste av oss! ;-)

Skrevet

Spiller ikke fast hver uke. Men har vunnet noen småpremier nå og da. Den største gevinsten til nå er vel 5-6.000

Skrevet

Ja, tipper fast dessverre, men har aldri vunnet mer enn 250. Vurder derfor å begynne med poker eller noen andre spillesider hvor sjansen for å vinne er større.

Hører du Norsk Tipping hvis jeg ikke vinner nå snart så....!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...