Gjest mirakel*2? Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 http://www.break.com/index/trampolinecrash9.html 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hun må jo ha knekt noen ben i kroppen vel? Fy fader for en lyd da..... *rister på hode* 0 Siter
TrineE Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Huff,lyden var fæl. Men så at det ligger mange "tjukkaser" rundt trampolina,så det var nok lyden da hun traff denne vi hørte. Ble nok god demping. Da var det ikke så fælt lengre ) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Hun må jo ha knekt noen ben i kroppen vel? Fy fader for en lyd da..... *rister på hode* ja, hun kan ha knekt noe. Det er jo livsfarlig. Kan jo knekke nakken på noe sånt. For å ikke snakke om slaget hodet får. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Huff,lyden var fæl. Men så at det ligger mange "tjukkaser" rundt trampolina,så det var nok lyden da hun traff denne vi hørte. Ble nok god demping. Da var det ikke så fælt lengre ) ja, da var det straks litt bedre. Det klasker jo skikkelig når en treffer tjukkasen. Verre er det hvis hun brekker nakken, men på videoen ser det ut som om hun faller ganske flatt på ryggen 0 Siter
Gjest "skara" Skrevet 14. februar 2006 Skrevet 14. februar 2006 Huff,lyden var fæl. Men så at det ligger mange "tjukkaser" rundt trampolina,så det var nok lyden da hun traff denne vi hørte. Ble nok god demping. Da var det ikke så fælt lengre ) ser ikke sånn ut at de som står og ser på står på noe, men får håpe du har rett, blir litt bedre da )) 0 Siter
Gjest MinimizeMe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Oi, stakkar!!!!! Håper det gikk bedre enn det hørtes ut... 0 Siter
Gjest AUUUU! Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Da gikk det verre med han her.. http://www.break.com/movies/balconyneckbreak.html 0 Siter
TrineE Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 ser ikke sånn ut at de som står og ser på står på noe, men får håpe du har rett, blir litt bedre da )) Ikke si det... var så ekkel lyd at det bare MÅ være tjukkas-lyd ;o) Tør ikke tenke noe annet.. 0 Siter
TrineE Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 ja, da var det straks litt bedre. Det klasker jo skikkelig når en treffer tjukkasen. Verre er det hvis hun brekker nakken, men på videoen ser det ut som om hun faller ganske flatt på ryggen Sant at det høres ut som tjukkas-lyd ;o) Jo flere ganger jeg hører,jo mer sikker blir jeg.. Men det er sant som "skara" sier,det ser ikke ut som folkene står på tjukkaser :-o Men det ligger sikkert noen der. 0 Siter
Gjest Dordy Can Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Da gikk det verre med han her.. http://www.break.com/movies/balconyneckbreak.html Herregud så grusomt å se på.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Takk, jeg har møtt flere som har brukket nakken på den måten. Jeg har fobi for trampoliner. Men jeg har hørt mange andre mer teite måter å brekke nakken på også så det er vel jeg som bare er hysterisk. Enerly sitt nakkebrekk var ikke av de mest glupe den heller. 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ikke si det... var så ekkel lyd at det bare MÅ være tjukkas-lyd ;o) Tør ikke tenke noe annet.. Det er nakken som går, Jeg har fått lyden beskrevet et par ganger og det høres absolutt ut som den beskrivelsen jeg har fått. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Aldeles forferdelig!! Grøss og gru.... 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Får håpe det er noe hun lander på som brekker.. *auu* Glad jeg slapp å se henne lande.. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Takk, jeg har møtt flere som har brukket nakken på den måten. Jeg har fobi for trampoliner. Men jeg har hørt mange andre mer teite måter å brekke nakken på også så det er vel jeg som bare er hysterisk. Enerly sitt nakkebrekk var ikke av de mest glupe den heller. det er "interessant" å se på hvordan de som observerer det reagerer. På andre videoer jeg har sett tidligere av lignende uhell så er det alltid noen som velger å gå vekk. Jeg ser det er en mann til venstre i bildet som gjør det. Ikke alle som klarer å hjelpe i en slik situasjon. 0 Siter
Gjest riggy Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Da gikk det verre med han her.. http://www.break.com/movies/balconyneckbreak.html Huff og huff.., jeg ble nesten kvalm..."rysj i kropp"... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.