Gå til innhold

uff...hør lyden

Anbefalte innlegg

Gjest "skara"
Skrevet

Hun må jo ha knekt noen ben i kroppen vel?

Fy fader for en lyd da.....

*rister på hode*

Skrevet

Huff,lyden var fæl.

Men så at det ligger mange "tjukkaser" rundt trampolina,så det var nok lyden da hun traff denne vi hørte. Ble nok god demping.

Da var det ikke så fælt lengre :o)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Hun må jo ha knekt noen ben i kroppen vel?

Fy fader for en lyd da.....

*rister på hode*

ja, hun kan ha knekt noe. Det er jo livsfarlig. Kan jo knekke nakken på noe sånt. For å ikke snakke om slaget hodet får.

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Huff,lyden var fæl.

Men så at det ligger mange "tjukkaser" rundt trampolina,så det var nok lyden da hun traff denne vi hørte. Ble nok god demping.

ja, da var det straks litt bedre. Det klasker jo skikkelig når en treffer tjukkasen. Verre er det hvis hun brekker nakken, men på videoen ser det ut som om hun faller ganske flatt på ryggen

Gjest "skara"
Skrevet

Huff,lyden var fæl.

ser ikke sånn ut at de som står og ser på står på noe, men får håpe du har rett, blir litt bedre da :)))

Gjest MinimizeMe
Skrevet

Oi, stakkar!!!!! Håper det gikk bedre enn det hørtes ut...

Skrevet

ser ikke sånn ut at de som står og ser på står på noe, men får håpe du har rett, blir litt bedre da :)))

Ikke si det... var så ekkel lyd at det bare MÅ være tjukkas-lyd ;o) Tør ikke tenke noe annet..

Skrevet

ja, da var det straks litt bedre. Det klasker jo skikkelig når en treffer tjukkasen. Verre er det hvis hun brekker nakken, men på videoen ser det ut som om hun faller ganske flatt på ryggen

Sant at det høres ut som tjukkas-lyd ;o) Jo flere ganger jeg hører,jo mer sikker blir jeg.. Men det er sant som "skara" sier,det ser ikke ut som folkene står på tjukkaser :-o

Men det ligger sikkert noen der.

Skrevet

Takk, jeg har møtt flere som har brukket nakken på den måten. Jeg har fobi for trampoliner. Men jeg har hørt mange andre mer teite måter å brekke nakken på også så det er vel jeg som bare er hysterisk.

Enerly sitt nakkebrekk var ikke av de mest glupe den heller.

Skrevet

Ikke si det... var så ekkel lyd at det bare MÅ være tjukkas-lyd ;o) Tør ikke tenke noe annet..

Det er nakken som går, Jeg har fått lyden beskrevet et par ganger og det høres absolutt ut som den beskrivelsen jeg har fått.

Gjest trultemor25
Skrevet

Får håpe det er noe hun lander på som brekker.. *auu*

Glad jeg slapp å se henne lande..

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Takk, jeg har møtt flere som har brukket nakken på den måten. Jeg har fobi for trampoliner. Men jeg har hørt mange andre mer teite måter å brekke nakken på også så det er vel jeg som bare er hysterisk.

Enerly sitt nakkebrekk var ikke av de mest glupe den heller.

det er "interessant" å se på hvordan de som observerer det reagerer. På andre videoer jeg har sett tidligere av lignende uhell så er det alltid noen som velger å gå vekk. Jeg ser det er en mann til venstre i bildet som gjør det. Ikke alle som klarer å hjelpe i en slik situasjon.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...