Gå til innhold

Er SMS flørting utroskap?

Anbefalte innlegg

Gjest nypådoktoronline

Det er mange kvinner og menn som flørter via SMS, uten egentlig å ta det så bokstavlig (tror jeg). Her foregår alt fra masse sex forslag til uskyldig morro. Har sett at enkelte har stjerner i blikket når tastinga foregår, mens andre igjen kun ler og har det gøy. Jeg mener at dette er irriterende når man prøver å kommunisere med en som sitter å taster hele tiden og smiler og ler for seg selv!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218585-er-sms-fl%C3%B8rting-utroskap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nypådoktoronline

Yesss!

Jeg syns absolutt det!

Så lenge du ikke flørter med den du er sammen med da...

Jeg synes som sagt ikke noe om SMS flørting, for ved neste korsvei kan den andre parten ha misforstått budskapet og følgene kan bli fatale.

Har venner av begge kjønn og foretrekker helst en vits, oppmuntring med masse smil og latter, i stedenfor SMS flørt med sex undertoner...

Jeg synes ikke det er noe poeng i å definere om ditten eller datten er utroskap eller ikke, men mer om man synes dette er uakseptabel oppførsel fra den andre partens side.

Når man sier at x% har vært utro, så skulle jeg tro at man da mener fysisk sex. Internettsex, sms-flørting, og til og med litt klining og beføling kan ikke kalles "utroskap", men er like fullt ikke godtagbart for de fleste.

Selvfølgelig sender og mottar jeg ikke denslags sms'er nå som jeg er i et forhold! Har ikke behov for det heller nå. Jeg hadde likt det meget dårlig om kjæresten min hadde fått slike sms'er fra sine kvinnelige venner.

Men den tiden jeg var singel... :o)

Flørting er ikke utroskap uansett hvilken kanal man bruker, men det kan etter hvert føre til det hvis man rir videre på bølgen.

Tulleflørting er noe annet. Det er bare uskyldig moro.

Ellers har både SMS og E-post en tendens til å høres mer intimt og flørtete ut enn det er ment.

Annonse

Gjest nypådoktoronline

Flørting er ikke utroskap uansett hvilken kanal man bruker, men det kan etter hvert føre til det hvis man rir videre på bølgen.

Tulleflørting er noe annet. Det er bare uskyldig moro.

Ellers har både SMS og E-post en tendens til å høres mer intimt og flørtete ut enn det er ment.

Ja ja uskyldig flørt er jo sunt.

Dessverre har jeg sett de som ikke holder seg til SMS flørten, men MÅ gå over streken noe som igjen har ført til oppløsning av forhold og krise for innvolverte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...