favn Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ja, hva mener du? Jeg er svak for snille menn, og forundres over menn i forumet som lurer på om de er for snille, kvinner som forteller at de ikke vil ha en snill mann, menn og kvinner som endog forklarer at menn bør være drittsekker (!) for at kvinner skal like dem. Se på han her da - han må vel være et lite kupp, jenter! :-) http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1224099.ece Her er Aftenpostens førsteside der han er avfotografert i portrett. Prøv å skrolle litt nedover, kikk på høyre side: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1224099.ece 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Det er jo faktisk ikke bare en myte at de som ser bra ut og virkelig tenner deg er drittsekker, og at de snille kanskje ikke er fullt saa tiltrekkende. For noen uker siden ville jeg svart deg annerledes, men naa er jeg saa drittlei bad guys etter en lang rekke skuffelser, at naa skal jeg holde meg til Mr. Rabbit leeeenge til det kommer en 100% snill mann og banker paa doera. 0 Siter
mrxx Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Egenskapen å være snill er sterkt undervurdert. Jenter søker bad guys og "griner og surver" etterpå på grunn av de dårlige egenskapene disse guttene har. Forstå det den som kan. 0 Siter
Atene Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Nøyaktig hva jeg tenkte selv da jeg leste artikkelen. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Var ikke det to like linker? 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg er ihvertfall ikke på linje med de jentene som mener at drittsekker er best!! Men jeg ser jo at en del jenter tenker litt slik, at de må ha en mann som ikke er "snill". Re. mannen i artikkelen: Var det ikke han man så på tv-nyhetene i forbindelse med det siste store snøfallet i Oslo? Der var det en fyr som var ute med spade og hjalp biler opp og fram, bl.a. en politibil. 0 Siter
favn Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Var ikke det to like linker? Det var det. Selv om aftenposten.no er lett å lete seg fram til selv, kan jeg uten problemer gi service http://www.aftenposten.no/ 0 Siter
Gjest signerer ikke denne Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Eks'en min var akkurat sånn - utad. Folk snakket om for en fantastisk snill og hjelpsom mann, og hvor utrolig heldig jeg var. Hjemme måtte jeg ta alt, han var stort sett ute og "viste seg". Det eneste som betød noe, var fasaden. Det skulle se bra ut utad. Nå er jeg kommet meg ut av forholdet, men ikke uskadd. Hvis noen forteller deg nok mange gangen hvor tjukk, stygg, udugelig, lat og ubrukelig du er (gjerne fulgt av en saftig trussel og en ørefik eller to) så er vel sjansen så absolutt til stede for at du ikke tør å gå inn i et nytt forhold. 0 Siter
KaVa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg foretrekker helt klart snille menn. Er så heldig å være gift med en :-) 0 Siter
org Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg foretrekker helt klart snille menn. Er så heldig å være gift med en :-) Samme her! Maken til min finnes ikke. 0 Siter
Zingara Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Det er jo faktisk ikke bare en myte at de som ser bra ut og virkelig tenner deg er drittsekker, og at de snille kanskje ikke er fullt saa tiltrekkende. For noen uker siden ville jeg svart deg annerledes, men naa er jeg saa drittlei bad guys etter en lang rekke skuffelser, at naa skal jeg holde meg til Mr. Rabbit leeeenge til det kommer en 100% snill mann og banker paa doera. Sier meg helt enig med DarkPink her. Den dagen jeg gifter meg skal det være med en snill mann (håper jeg da virkelig)! Men som DarkPink er inne på tiltrekkes man ofte av "bad guys", hvorfor? Tja.. For min egen del har det vært spenning tror jeg, disse vet man ikke helt hvor man har, de snille vet man hvor man har med en gang, er min erfaring. Men ja, DarkPink, nå venter også jeg på at en skikkelig snill en kommer å banker på døra 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Eks'en min var akkurat sånn - utad. Folk snakket om for en fantastisk snill og hjelpsom mann, og hvor utrolig heldig jeg var. Hjemme måtte jeg ta alt, han var stort sett ute og "viste seg". Det eneste som betød noe, var fasaden. Det skulle se bra ut utad. Nå er jeg kommet meg ut av forholdet, men ikke uskadd. Hvis noen forteller deg nok mange gangen hvor tjukk, stygg, udugelig, lat og ubrukelig du er (gjerne fulgt av en saftig trussel og en ørefik eller to) så er vel sjansen så absolutt til stede for at du ikke tør å gå inn i et nytt forhold. Blir fristet til litt amatørpsykologi (men rimelig gangbar): Har man vokst opp med en far som var tilbakeholden med ros eller avvisende/streng, faller man kanskje lettere for det samme i voksen alder, fordi man ubevisst kopler kjærlighet til den typen oppførsel. Bare at avvisningen osv nå skjer på andre måter. Ved at man stadig kjenner seg usikker/avvist/forlatt osv. 0 Siter
KaVa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Samme her! Maken til min finnes ikke. Ikke til min heller. Heldige, vi :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Det var det. Selv om aftenposten.no er lett å lete seg fram til selv, kan jeg uten problemer gi service http://www.aftenposten.no/ 0 Siter
Gyda Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ikke til min heller. Heldige, vi :-) Hvordan er det mulig, da? Maken finnes ikke til noen av dem ... Da må nødvendigvis en være bedre og den andre verre da - eller omvendt. Hm. ;-) 0 Siter
G-bo Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har hele mitt våksne liv vært en sånn "verdens snilleste fyr", men ble etterhvert drittlei av å trøste og trøste teite jenter(venninner). Min oppgave var å bygge de opp etter diverse tullinger, for så å slippe de til neste. Slutter ikke å forundre meg over mange jenters dårlige dømmekraft, men har de siste årene tenkt at de får lære selv. "Hvorfor skjer dette alltid meg", er jo en gjenganger, men nå gidder jeg ikke dulle med dem mer, og sier heller at de gjør selvstendige valg og kan skylde seg selv. Høres kanskje litt bitter og sinna ut nå, men er bare så oppgitt. Om du ber et barn ligge unna noe farlig, f.eks en ovn, kan man jo nermest forvente at at enkelte blir nysgjerrig og bare MÅ bort for å prøve. Men om ungen til stadighet ble brennt på samme ovnen hadde jeg jo blitt bekymret for barnets dømmekraft....;-) 0 Siter
org Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hvordan er det mulig, da? Maken finnes ikke til noen av dem ... Da må nødvendigvis en være bedre og den andre verre da - eller omvendt. Hm. ;-) De er spaltet, skjønner du vel! *S* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har hele mitt våksne liv vært en sånn "verdens snilleste fyr", men ble etterhvert drittlei av å trøste og trøste teite jenter(venninner). Min oppgave var å bygge de opp etter diverse tullinger, for så å slippe de til neste. Slutter ikke å forundre meg over mange jenters dårlige dømmekraft, men har de siste årene tenkt at de får lære selv. "Hvorfor skjer dette alltid meg", er jo en gjenganger, men nå gidder jeg ikke dulle med dem mer, og sier heller at de gjør selvstendige valg og kan skylde seg selv. Høres kanskje litt bitter og sinna ut nå, men er bare så oppgitt. Om du ber et barn ligge unna noe farlig, f.eks en ovn, kan man jo nermest forvente at at enkelte blir nysgjerrig og bare MÅ bort for å prøve. Men om ungen til stadighet ble brennt på samme ovnen hadde jeg jo blitt bekymret for barnets dømmekraft....;-) Selv de utdødde dinosaurusene i Jurassic Park var ikke så dumme at de gjøv løs på det elektriske gjerdet mer enn en gang. Man kan lure på hva det sier om kvinnfolk. 0 Siter
favn Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Blir fristet til litt amatørpsykologi (men rimelig gangbar): Har man vokst opp med en far som var tilbakeholden med ros eller avvisende/streng, faller man kanskje lettere for det samme i voksen alder, fordi man ubevisst kopler kjærlighet til den typen oppførsel. Bare at avvisningen osv nå skjer på andre måter. Ved at man stadig kjenner seg usikker/avvist/forlatt osv. Interessant og sikkert gangbart som du sier. Sier teorien noe om hvordan folk (kvinner?) kommer seg ut av en slik vond sirkel? 0 Siter
favn Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Jeg er ihvertfall ikke på linje med de jentene som mener at drittsekker er best!! Men jeg ser jo at en del jenter tenker litt slik, at de må ha en mann som ikke er "snill". Re. mannen i artikkelen: Var det ikke han man så på tv-nyhetene i forbindelse med det siste store snøfallet i Oslo? Der var det en fyr som var ute med spade og hjalp biler opp og fram, bl.a. en politibil. Har ikke sett ham på tv, men det kan han jo ha vært. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.