Gå til innhold

Snille menn - er de noe særlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egenskapen å være snill er sterkt undervurdert.

Jenter søker bad guys og "griner og surver" etterpå på grunn av de dårlige egenskapene disse guttene har. Forstå det den som kan.

Ja, sterkt undervurdert!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

7

• Prozak

7

• KaVa

5

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er jo faktisk ikke bare en myte at de som ser bra ut og virkelig tenner deg er drittsekker, og at de snille kanskje ikke er fullt saa tiltrekkende.

For noen uker siden ville jeg svart deg annerledes, men naa er jeg saa drittlei bad guys etter en lang rekke skuffelser, at naa skal jeg holde meg til Mr. Rabbit leeeenge til det kommer en 100% snill mann og banker paa doera.

Det trenger ikke være noen motsetning mellom å være snill og å ha utseendet med seg :)

Skrevet

Eks'en min var akkurat sånn - utad. Folk snakket om for en fantastisk snill og hjelpsom mann, og hvor utrolig heldig jeg var.

Hjemme måtte jeg ta alt, han var stort sett ute og "viste seg". Det eneste som betød noe, var fasaden. Det skulle se bra ut utad.

Nå er jeg kommet meg ut av forholdet, men ikke uskadd. Hvis noen forteller deg nok mange gangen hvor tjukk, stygg, udugelig, lat og ubrukelig du er (gjerne fulgt av en saftig trussel og en ørefik eller to) så er vel sjansen så absolutt til stede for at du ikke tør å gå inn i et nytt forhold.

Men da snakker vi om menn på grensen til psykopati. Bra du fant noe annet og viktigere å bruke livet ditt på, nemlig deg selv. Lykke til, du vet at det han sa og gjorde var løgn og faenskap, ikke annet.

Skrevet

Har ikke sett ham på tv, men det kan han jo ha vært.

Synes til og med jeg kjente igjen genseren!! :-)

Og da jeg leste artikkelen i A-posten i dag trenkte jeg at de sikkert hadde "funnet" denne snille mannen nettopp fordi han var på tv.

Skrevet

Hvordan er det mulig, da?

Maken finnes ikke til noen av dem ... Da må nødvendigvis en være bedre og den andre verre da - eller omvendt.

Hm. ;-)

Nei, det behøver det ikke å bety. At det ikke finnes maken, betyr jo bare at det ikke finnes noen som er helt lik, ikke sant. Dermed er mannen min og mannen hennes makalause - på hver sin måte :-)

Skrevet

De er spaltet, skjønner du vel! *S*

Klonet, kanskje? *he he*

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg har hele mitt våksne liv vært en sånn "verdens snilleste fyr", men ble etterhvert drittlei av å trøste og trøste teite jenter(venninner). Min oppgave var å bygge de opp etter diverse tullinger, for så å slippe de til neste.

Slutter ikke å forundre meg over mange jenters dårlige dømmekraft, men har de siste årene tenkt at de får lære selv. "Hvorfor skjer dette alltid meg", er jo en gjenganger, men nå gidder jeg ikke dulle med dem mer, og sier heller at de gjør selvstendige valg og kan skylde seg selv.

Høres kanskje litt bitter og sinna ut nå, men er bare så oppgitt. Om du ber et barn ligge unna noe farlig, f.eks en ovn, kan man jo nermest forvente at at enkelte blir nysgjerrig og bare MÅ bort for å prøve. Men om ungen til stadighet ble brennt på samme ovnen hadde jeg jo blitt bekymret for barnets dømmekraft....;-)

Å komme seg ut av en sånn vond sirkel, må jo være å vokse sjøl, som person. Ta ansvar for seg sjøl,sine egne følelser. Tenke at "ønsker jeg egentlig ubevisst å bli avvist når jeg gjør sånn og sånn, for da likner det på sånn det var hjemme og da var jeg trygg, i alle fall visste jeg hva det var?" "Er det han som avviser/er kald mot meg - eller jeg som ønsker meg noe jeg egentlig bør kunne gi meg sjøl: respekt, like meg sjøl" osv.

Jeg hadde en veldig snill far og faller dermed bare for snille menn (men oppkjeftige og kranglete kan de jo være, da, det er ikke pusekatter heller). Men mora mi tror jeg så litt ned på far, fordi han var "snill". Hun hadde en far som reiste fra familien da hun var tretten, og aldri kom igjen. Og var en pen, men taus mann.

Ah, if it comes around, it goes around.

Skrevet

Å komme seg ut av en sånn vond sirkel, må jo være å vokse sjøl, som person. Ta ansvar for seg sjøl,sine egne følelser. Tenke at "ønsker jeg egentlig ubevisst å bli avvist når jeg gjør sånn og sånn, for da likner det på sånn det var hjemme og da var jeg trygg, i alle fall visste jeg hva det var?" "Er det han som avviser/er kald mot meg - eller jeg som ønsker meg noe jeg egentlig bør kunne gi meg sjøl: respekt, like meg sjøl" osv.

Jeg hadde en veldig snill far og faller dermed bare for snille menn (men oppkjeftige og kranglete kan de jo være, da, det er ikke pusekatter heller). Men mora mi tror jeg så litt ned på far, fordi han var "snill". Hun hadde en far som reiste fra familien da hun var tretten, og aldri kom igjen. Og var en pen, men taus mann.

Ah, if it comes around, it goes around.

Kloke ord;-)

Skrevet

Selv de utdødde dinosaurusene i Jurassic Park var ikke så dumme at de gjøv løs på det elektriske gjerdet mer enn en gang.

Man kan lure på hva det sier om kvinnfolk.

He he, ved neste korsvei med sutrende venninne med manglende dømmekraft skal ditt eksempel tas i bruk:-)

Skrevet

Kunne vært eksen min det der.

*sukk*

Selv ikke guttevennene mine er "snille"! (bortsett fra én, men han har en kjærese han _ikke_ er snill mot. Men det vet ikke hun.)

Hvis den karen i Aftenposten er single må jo dette være verdens beste kontaktannonse!

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Jo-Erik Nærby tror han er snill av natur. Han måker parkeringsplassen til naboen uten å fortelle at det er han som står bak gjerningen."

Taktikk!

Hun naboberta er sikkert dritstrøken og trofast leser av Aftenposten.

Skrevet

Selv om du måker litt snø trenger du ikke være snill. Fyren liker kanskje å måke snø, og er du automatisk snill om du gjør noe du liker?

Selv trener jeg veldig mye, noe som mange ser på som et ork. Men gjør det fordi jeg liker det og ikke noe annet.

For å være snill må du gjøre ting mot andre som du ikke liker å gjøre, men som du liker fordi du gleder andre...

Skrevet

Eks'en min var akkurat sånn - utad. Folk snakket om for en fantastisk snill og hjelpsom mann, og hvor utrolig heldig jeg var.

Hjemme måtte jeg ta alt, han var stort sett ute og "viste seg". Det eneste som betød noe, var fasaden. Det skulle se bra ut utad.

Nå er jeg kommet meg ut av forholdet, men ikke uskadd. Hvis noen forteller deg nok mange gangen hvor tjukk, stygg, udugelig, lat og ubrukelig du er (gjerne fulgt av en saftig trussel og en ørefik eller to) så er vel sjansen så absolutt til stede for at du ikke tør å gå inn i et nytt forhold.

Som å lese beskrivelsen av min far. Mot alle andre er han blid, hyggelig, hjelpsom osv. Hjemme klager han hvor sliten han er over jobben sin, syter og klager hele tida. Lager ikke mat, vasker ikke klær, støvsuger ikke. Sier man noe til han, er det deg det er noe galt med, og ikke han selv el. andre....

Skrevet

"Jo-Erik Nærby tror han er snill av natur. Han måker parkeringsplassen til naboen uten å fortelle at det er han som står bak gjerningen."

Taktikk!

Hehehe, så kynisk du er.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe, så kynisk du er.

Det er ikke jeg som er kynisk.

Det er han som er kynisk.

Skrevet

Taktikk!

*knegg*

Vettu - den tanken slo meg også.:)

Skrevet

Selv de utdødde dinosaurusene i Jurassic Park var ikke så dumme at de gjøv løs på det elektriske gjerdet mer enn en gang.

Man kan lure på hva det sier om kvinnfolk.

At kvinnfolk også tenker med det de har mellom beina når partner skal velges de og, antar jeg.

Selv om helvete antagelig blir rimelig kjølig før de vil innrømme at fitteleppene for mange har mer å si enn hjernen mht. valg av partner *s*

Skrevet

Jeg har en kjempesnill samboer, og ville ikke hatt han annerledes!

Skrevet

Det er ikke jeg som er kynisk.

Det er han som er kynisk.

he-he...tùche :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...