Gå til innhold

Snille menn - er de noe særlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

7

• Prozak

7

• KaVa

5

• org

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du mente kanskje "touché"?

he-he...touchè var det jeg mente ja.

Av og til går det litt for fort....:-)

Skrevet

he-he...touchè var det jeg mente ja.

Av og til går det litt for fort....:-)

Prøv en gang til :)

touché

Accenten din var feil vei ;-)

Skrevet

Det er da mange måter å definere snill/ikke snill på. Å være hjelpsom/høflig trenger ikke bety at man er en snill person ut fra andre definisjoner.

Men kvinnfolk er ofte selvdestruktive på dette området. Det virker som om mange insinktivt faller for "slemme" menn, muligens fordi instinktet forteller dem at dette er en sterk mann som kan beskytte og ta seg av dem. Så feil de fleste tar, når det viser seg at det ikke fungerer så linjeært i vårt "moderne" samfunn. Og når de oppdager at det ikke var så kult at han var drittsekk overfor dem også, og ikke bare alle andre.

Ved sjekking på byen, så er det liten suksess å oppnå ved å fremstå som en snill, sympatisk person. Da skal man helst være passe arrogant, og gjerne litt "bad-guy". Det er mange år siden jeg kuttet ut det idiotiske skuespillet man må gjennom for å holde aktivt på med slikt.

"..........................................."

Skrevet

Snille menn... om de er noe særlig?

Så klart er snille menn en bra vare. Men det er forskjell på å være snill og dumsnill. På det å ha egne meninger og det å utslette seg selv.

Men i forhold til mannen det refereres til... Ser her at mange reagerer forskjellig på hvordan han handler. At for enkelte er fasaden viktigere enn hvordan man oppfører seg hjemme. At naboen han måkker for, er ei snerten dame.

Kjenner til de som ser på den viktige fasaden, men som regel blir også de avslørt utad. Og om naboen er ei snerten dame? Er han ikke snill som hjelper henne? Hadde han vært mer snill om det hadde vært en gammel getten gubbe?

Og at man er ikke snill før man gjør noe man ikke liker? Om han liker å måkke snø, så er det jo supert om han hadde gjort det for meg, da jeg kanskje ikke liker nettopp det.

Ellers vil jeg si at det mangler noe snillhet og medmenneskelighet i samfunnet. Fra både mannfolk og kvinnfolk. På utrolig mange områder er det mange som ikke bryr seg, eller kanskje griper inn.

Mvh

Skrevet

Jeg liker snille menn, men de må ikke være så snille at de blir dottete og konfliktsky, fordi de ikk tør å ta kamp om noe som helst.

De må ha pikk.

Og de må kunne sette andre på plass,når det kreves.

Skrevet

Det er da mange måter å definere snill/ikke snill på. Å være hjelpsom/høflig trenger ikke bety at man er en snill person ut fra andre definisjoner.

Men kvinnfolk er ofte selvdestruktive på dette området. Det virker som om mange insinktivt faller for "slemme" menn, muligens fordi instinktet forteller dem at dette er en sterk mann som kan beskytte og ta seg av dem. Så feil de fleste tar, når det viser seg at det ikke fungerer så linjeært i vårt "moderne" samfunn. Og når de oppdager at det ikke var så kult at han var drittsekk overfor dem også, og ikke bare alle andre.

Ved sjekking på byen, så er det liten suksess å oppnå ved å fremstå som en snill, sympatisk person. Da skal man helst være passe arrogant, og gjerne litt "bad-guy". Det er mange år siden jeg kuttet ut det idiotiske skuespillet man må gjennom for å holde aktivt på med slikt.

"..........................................."

Jeg har aldri tålt arrigante selvsikre mannfolk, mye bedre med de litt mer spake snille fyrene. Men så lar jeg meg heller ikke sjekke opp da, jeg bestemmer selv hvem jeg vil sjekke.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

touché

Er ikke prikken over e'en den andre veien?

touchè

touché

Skrevet

Som å lese beskrivelsen av min far. Mot alle andre er han blid, hyggelig, hjelpsom osv. Hjemme klager han hvor sliten han er over jobben sin, syter og klager hele tida. Lager ikke mat, vasker ikke klær, støvsuger ikke. Sier man noe til han, er det deg det er noe galt med, og ikke han selv el. andre....

sånn er faren min og... tullingen

Skrevet

Er ikke prikken over e'en den andre veien?

touchè

touché

Streken er denne veien é.

Touché.

Accent aigy, ikke accent grave.

Fortid av verbet toucher. Berøre, treffe.

OK?

Skrevet

Streken er denne veien é.

Touché.

Accent aigy, ikke accent grave.

Fortid av verbet toucher. Berøre, treffe.

OK?

allright babe!

Skrevet

Jeg har aldri tålt arrigante selvsikre mannfolk, mye bedre med de litt mer spake snille fyrene. Men så lar jeg meg heller ikke sjekke opp da, jeg bestemmer selv hvem jeg vil sjekke.

Jeg mente selvfølgelig de som er oppsjekkings-kandidater :-)

"......................................"

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig de som er oppsjekkings-kandidater :-)

"......................................"

Ja?

Skrevet

Ja?

"Ja?" Du kommenterte det jeg sa, og jeg svarte videre på det. Hva var uklart?

"............................................"

Skrevet

"Ja?" Du kommenterte det jeg sa, og jeg svarte videre på det. Hva var uklart?

"............................................"

Skjønte ikke helt hva du prøvde å presisere i ditt forrige innlegg.

Skrevet

Skjønte ikke helt hva du prøvde å presisere i ditt forrige innlegg.

Da foreslår jeg at du leser igjen, fra starten. Det er rimelig åpenbart.

"............................................."

Skrevet

Nei, det behøver det ikke å bety. At det ikke finnes maken, betyr jo bare at det ikke finnes noen som er helt lik, ikke sant. Dermed er mannen min og mannen hennes makalause - på hver sin måte :-)

Godt poeng. Dere har har makalause menn.

Og det har jammen jeg også når jeg tenker meg om. :o)

Skrevet

touché

En gang til - touché

Og for ikke å glemme det - touché, touché, touché, touché

:-)

Skrevet

Godt poeng. Dere har har makalause menn.

Og det har jammen jeg også når jeg tenker meg om. :o)

:)

Skrevet

Det er klart jeg vil ha en snill mann, en som gir meg trygghet, respekterer meg, som tar hensyn til meg og som jeg trives sammen med. Jeg vil jo ikke bo sammen med en egoist som bare tenker på seg selv og som er fysisk og/eller psykisk slem med meg.

Og dette går selvsagt andre veien også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...