Gå til innhold

Dyrberg/Kern hjertemedaljong

Anbefalte innlegg

Gjest på jakt etter gave..
Skrevet

Noen som vet hvilken jeg mener? Skal kjøpe en dyrberg/kern hjertemedaljong til kjæresten min.. Den har lang lenke og er en medaljong formet som et hjerte. Lurer på prisen på denne?

Skrevet

Jepp vet hvilken du mener, den faar du paa mestergull bl.a og paa arts and crafts. Prisen er nok rundt 800-1000kr for medaljongen, ogs[ kommer kjede i tillegg. Men et tips, kjoep heller kjede paa glitter, de er mye mye billigere, og persinlig synes jeg de er finere selv om de ikke er orginalkjede.

Gjest på jakt etter gave..
Skrevet

Jepp vet hvilken du mener, den faar du paa mestergull bl.a og paa arts and crafts. Prisen er nok rundt 800-1000kr for medaljongen, ogs[ kommer kjede i tillegg. Men et tips, kjoep heller kjede paa glitter, de er mye mye billigere, og persinlig synes jeg de er finere selv om de ikke er orginalkjede.

Tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...