Gjest på jakt etter gave.. Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Noen som vet hvilken jeg mener? Skal kjøpe en dyrberg/kern hjertemedaljong til kjæresten min.. Den har lang lenke og er en medaljong formet som et hjerte. Lurer på prisen på denne? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jepp vet hvilken du mener, den faar du paa mestergull bl.a og paa arts and crafts. Prisen er nok rundt 800-1000kr for medaljongen, ogs[ kommer kjede i tillegg. Men et tips, kjoep heller kjede paa glitter, de er mye mye billigere, og persinlig synes jeg de er finere selv om de ikke er orginalkjede. 0 Siter
Gjest på jakt etter gave.. Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jepp vet hvilken du mener, den faar du paa mestergull bl.a og paa arts and crafts. Prisen er nok rundt 800-1000kr for medaljongen, ogs[ kommer kjede i tillegg. Men et tips, kjoep heller kjede paa glitter, de er mye mye billigere, og persinlig synes jeg de er finere selv om de ikke er orginalkjede. Tusen takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.