Gå til innhold

Iiiik! Nå snør det tett igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Nei, nei, nei!! Orker ikke måke mer!!! Fy pokker, jeg trodde det bare skulle småsnø litt, men nå hvirvler det ned, like tett som i begynnelsen av forrige uke eller når det var.

Svarte!!! Jeg kommer meg ikke i butikken! Dårlig rygg for tida gjør at jeg MÅ bruke trillevogn, men det klarer jeg ikke i snøen.

Mannen min er i Tromsø! Nei,nei, nei, slutt med å snø!!

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det verste er at jeg tror det har meldt snø i fem dager her på østlandet.

Den som hadde vært bjørn!

Skrevet

Enig!

Jeg vil heller ikke ha mer snø og brøytekanter og nedsnødd rondrondon!

Gjest LucySky
Skrevet

Enig!

Jeg vil heller ikke ha mer snø og brøytekanter og nedsnødd rondrondon!

Rondondron virker i grunnen verre enn høye brøytekanter. Det har ikke jeg!

;)

(Min rondondron er veldig liten og puslete og står under skjørtene til ei gran, så den får nesten ikke snø på seg.)

Skrevet

Rondondron virker i grunnen verre enn høye brøytekanter. Det har ikke jeg!

;)

(Min rondondron er veldig liten og puslete og står under skjørtene til ei gran, så den får nesten ikke snø på seg.)

Heldige rondrondronen din, da.

:o)

Annonse

Skrevet

rondrondon? Er det den lyden bilen lager når den ruser og prøver å komme seg frem fra snøfonna? ;-)

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=rododendron&bokmaal=S%F8k+i+Bokm%E5lsordboka&ordbok=nynorsk&alfabet=n&renset=j

Hehe! Godt forslag!

En venn av meg greide ikke å uttale rododendron riktig, og sa konsekvent rondrondron. Det syntes jeg var en sånn artig vri at jeg bruker det i morsomme anledninger. Og det var dette et forsøk på da - jeg er faktisk ikke så oppriktig opptatt av om rondrondronden min snør ned.

(Og det tror jeg LucySky skjønte.)

;:-)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Håper du ikke bor i nærheten av meg, her er det meldt 40 cm mer snø de kommende døgn :(

Og det er mer enn nok snø fra før!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...