Gå til innhold

Hmm..hva tror dere om dette?

Gjest data assa..sigh..mas!! :p

Anbefalte innlegg

Gjest data assa..sigh..mas!! :p
Skrevet

Hei!

Jeg skrev dette på DATA forumet, men det er jo litt øde og forlatt der, og det jeg lurer på er det nok mange andre som kan svare meg på!

Så...here goes::

Jeg skal søke på en jobb som Quest designer til et spill kompani i Statene. Men jeg stusser litt over hvordan jeg skal fremmføre "oppdragene" jeg skal vise..

"send a written quest design doc with gameplay mechanics, dialogue, walkthrough, and implementation criteria."

kay så..litt usikker på hva de er ute etter at jeg skal vise dem...

- Gameplay mechanics? Pål henter bok fordi..whatever. Pål gir bok til Trine. Trine tar vare på bok for Pål. Preben stjeler bok fra Trine. Trine forteller Pål at Preben stjal bok. Pål henter bok fra Preben.

(dette over er gameplay mechanics, eller er de ute etter no annet?)

- dialogue Greit nok...bla bla..au ikke slå meg HELT i hjel da!

- walkthrough? Nei her skjønner jeg ikke helt.. gameplay mechanics blir jo som en walkthrough da...?

- implementation criteria Hva som trengs for og fortelle historien (eller quest,"oppdraget" om du vil).. (?)

Er du her fortsatt altså? jaja, takk innspill og oljebøtter!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...