Gå til innhold

Simple Minds konsert uten meg :(

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jada, vi har gledet oss i flere mnd til å dra på Simple Minds-konsert i Oslo på søndag. Det går ikke, pga mannens jobb. *hyyyle*

Så nå sitter jeg her med to billetter, som ikke blir brukt. Hva gjør jeg med dem?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Siden konserten er utsolgt bør det være fullt mulig å selge dem.

Gjest Flystripa
Skrevet

Siden konserten er utsolgt bør det være fullt mulig å selge dem.

Kan jo nevne at jeg betalte 1869;- tilsammen for billettene. *sukk*

Eventservice tar seg godt betalt...

Vet du om noen som er interessert?

Gjest Flystripa
Skrevet

Da hadde jeg dratt med en annen enn mannen :)

Har tenkt tanken, men mannen må på jobb, og vi har ingen til å passe barna (Les: Babyen er avhengig av pupp ennå).

Gjest Persille
Skrevet

Har tenkt tanken, men mannen må på jobb, og vi har ingen til å passe barna (Les: Babyen er avhengig av pupp ennå).

Jeg er i Oslo i helgen - ta med babyen, jeg møter deg utenfor Spektrum (?) det kan umulig vare mer enn noen timer.

Pump til to måltider - så møter jeg deg igjen når det er ferdig :)

Du får sikkert med deg en venninde, og de andre barna "dumper" du hos besteforldrene :)

*reddende engel*

Gjest Skjønner ikke
Skrevet

Om mannen din kunne blitt med likevel, hadde dere da tatt ungene med? Babyen trenger vel like mye/lite pupp nå som da dere skulle dra begge to?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kan jo nevne at jeg betalte 1869;- tilsammen for billettene. *sukk*

Eventservice tar seg godt betalt...

Vet du om noen som er interessert?

Forsøk på qxl.

Men hvis jeg var deg ville jeg heller fulgt persilles tips!

Gjest Flystripa
Skrevet

Om mannen din kunne blitt med likevel, hadde dere da tatt ungene med? Babyen trenger vel like mye/lite pupp nå som da dere skulle dra begge to?

Nei, det gikk litt fort, dette. Vi bor i Trondheim, og vi trodde da billettene ble bestilt i høst, at konserten var på en fredag. besteforeldrene skulle passe alle tre ungene, og vi skulle dra ned fredag ettermiddag og opp igjen lørdag ettermiddag. Pumpe av melk er intet problem :)

Problemet er at vi ikke sjekket dette ordentlig, så konserten viser seg å være på søndag, og da kommer ikke vi oss hjem før mandag godt utpå dagen. Besteforeldrene har ikke mulighet for å passe ungene på mandag, og jeg kan ikke sette igjen babyen til noen andre. Mannen må på jobb også...

Gjest Flystripa
Skrevet

Forsøk på qxl.

Men hvis jeg var deg ville jeg heller fulgt persilles tips!

*s*

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg er i Oslo i helgen - ta med babyen, jeg møter deg utenfor Spektrum (?) det kan umulig vare mer enn noen timer.

Pump til to måltider - så møter jeg deg igjen når det er ferdig :)

Du får sikkert med deg en venninde, og de andre barna "dumper" du hos besteforldrene :)

*reddende engel*

Du er snill! Vet ikke helt hva vi gjør. Les svar til "skjønner ikke".

Gjest Persille
Skrevet

Du er snill! Vet ikke helt hva vi gjør. Les svar til "skjønner ikke".

Ok - men ender dere med å få bortplassert resten, så kan dere ta med minsten i hvertfall.

Skjønner alt det om fremmede og babyer og sånt, men du har i hvertfall tilbudet :)

Gjest Flystripa
Skrevet

Ok - men ender dere med å få bortplassert resten, så kan dere ta med minsten i hvertfall.

Skjønner alt det om fremmede og babyer og sånt, men du har i hvertfall tilbudet :)

Problem nr 2 er at mannen skal kjøre kurs kl 08 mandag morgen i Trondheim :(

Gjest Persille
Skrevet

Det går da fly ved 06-tiden?

Gjest Persille
Skrevet

Dessuten har jeg allerede sagt dump ham og reis med en venninde :)

Gjest Ta deg fri!
Skrevet

Du pumper, lar mannen ta seg av barna, og tar med deg ei venninne eller en venn og drar selvfølgelig på konserten! Du fikser barnevakt på mandagen, mens mannene er på jobb.

Ikke let etter problemene, men løsningene! ;)

Gjest alive&kicking
Skrevet

tar med meg selvsagt. Fant ikke ut at det var konsert før for to dager siden og nå er jo alt utsolgt og jeg har bestilt meg flytur et annet sted i landet. Har den i det hele tatt vært markedsført???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...