Gå til innhold

Menn: liker dere små damer?

Anbefalte innlegg

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

jeg er 1.59 og eksen er 198! (det var egentlig for høyt for meg, måtte stå på høyde når vi klinte, hvis vi ikke satt da, da var det jo ikke noe prob.). Venninna mi er 1.57 og typen gjennom 5 år er 193 ellerså.

Er ganske vanlig at lave jenter har høye menn.

180-190 = NICE...

Kanskje tenker en innerst inne at man vil ha en høy kjæreste, så barna ikke blir altfor små. Men det er jo en idiotisk tanke, og betyr ingenting om man møter en sjarmis kjekk mann på f.eks 174...

Men høyere jenter har ikke den i bakhånd at mannen må være høy, så barna ikke blir for små da.

Nei du mener ikke 174, du mener 172!! det er det magiske tallet her...!! få det inn i da jenter...

*172 *1.72* 172*!!! :)

Men, jo jeg synes det ser litt merkelig ut når det blir for store forskjeller.. men så lenge man ikke bryr seg om det så er det jo greit :)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• org

6

• flisa

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hvis det blir ekstremt i forhold til meg selv, så synes jeg det passer heller dårlig. Små menn på under 180 vil sikkert "passe" bedre sammen med ei på 150 enn jeg gjør. Jeg ville heller neppe ha vært sammen med ei som var høyere enn meg.

Jeg har en kompis som er under 160 - han har litt problemer med å finne damer som ikke er høyere enn ham :-)

"..........................................."

Men jeg tipper at han synes det er helt OK at damene er høyere enn ham, på samme måte som jenter over 180 sjelden har problemer med at kjæresten er litt lavere enn dem.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

jeg er 1.59 og eksen er 198! (det var egentlig for høyt for meg, måtte stå på høyde når vi klinte, hvis vi ikke satt da, da var det jo ikke noe prob.). Venninna mi er 1.57 og typen gjennom 5 år er 193 ellerså.

180-190 = NICE...

Kanskje tenker en innerst inne at man vil ha en høy kjæreste, så barna ikke blir altfor små. Men det er jo en idiotisk tanke, og betyr ingenting om man møter en sjarmis kjekk mann på f.eks 174...

Men høyere jenter har ikke den i bakhånd at mannen må være høy, så barna ikke blir for små da.

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt at jeg skulle ha en kjæreste som var nesten 2 meter jeg heller, men faller man pladask, så blir ikke høyden viktig.

Men jeg må innrømme at jeg lettere faller for høye menn, vet ikke hvorfor.

Moren min er foressten lita. Bare 1.63 og faren min er 1.92.

Høyden på barna kan uansett slå ut helt forskjellig.

Skrevet

Jeg hadde i utgangspunktet ikke tenkt at jeg skulle ha en kjæreste som var nesten 2 meter jeg heller, men faller man pladask, så blir ikke høyden viktig.

Men jeg må innrømme at jeg lettere faller for høye menn, vet ikke hvorfor.

Moren min er foressten lita. Bare 1.63 og faren min er 1.92.

Høyden på barna kan uansett slå ut helt forskjellig.

Jeg tror vi oppfatter høyde og alder som uttrykk for autoritet og beskyttelse.

Med andre ord søker du ubevisst en mann som kan ta vare på deg og beskytte deg mot alskens farer, når du vil at han skal være høyere enn deg.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nei du mener ikke 174, du mener 172!! det er det magiske tallet her...!! få det inn i da jenter...

*172 *1.72* 172*!!! :)

Men, jo jeg synes det ser litt merkelig ut når det blir for store forskjeller.. men så lenge man ikke bryr seg om det så er det jo greit :)

På treningsstudioet mitt er det en instruktør som jeg kan tenke meg er 172 eller litt lavere.

Han er så søt og sjarmerende at jeg garantert hadde prøvd å sjekke ham opp om det ikke var det hinderet i veien at jeg er godt gift :)

Skrevet

Men jeg tipper at han synes det er helt OK at damene er høyere enn ham, på samme måte som jenter over 180 sjelden har problemer med at kjæresten er litt lavere enn dem.

Nja...jeg er ikke sikker. Fyren er voksen, har aldri vært intim med en dame (eller en mann, så vidt jeg vet), men går likevel rundt og er "kresen" :-)

".............................................."

Skrevet

Nja...jeg er ikke sikker. Fyren er voksen, har aldri vært intim med en dame (eller en mann, så vidt jeg vet), men går likevel rundt og er "kresen" :-)

".............................................."

Det er greit å skjule seg bak "kresen" når de er redd de ikke holder mål og er redd for å involvere seg.

Gjest minimeghey
Skrevet

På treningsstudioet mitt er det en instruktør som jeg kan tenke meg er 172 eller litt lavere.

Han er så søt og sjarmerende at jeg garantert hadde prøvd å sjekke ham opp om det ikke var det hinderet i veien at jeg er godt gift :)

3T MIDTBYEN??? jeg liker at menn er høye, men han er kort og meget meget handsome..hooo..

Skrevet

Det er greit å skjule seg bak "kresen" når de er redd de ikke holder mål og er redd for å involvere seg.

I tillegg, så er det nok ikke så lett for en så liten mann å finne damer, desverre.

"............................................"

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg tror vi oppfatter høyde og alder som uttrykk for autoritet og beskyttelse.

Med andre ord søker du ubevisst en mann som kan ta vare på deg og beskytte deg mot alskens farer, når du vil at han skal være høyere enn deg.

Gjør jeg?

Da har jo jeg ingeting å frykte:)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

I tillegg, så er det nok ikke så lett for en så liten mann å finne damer, desverre.

"............................................"

Hvorfor har du den

"..........................................."

Linja, er det ikke litt slitsomt og måtte paste den inn støtt og stadig ? :)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

3T MIDTBYEN??? jeg liker at menn er høye, men han er kort og meget meget handsome..hooo..

Er 3T et treningssenter? I så fall er det ikke samme fyren, da fins det flere av dem :-)

Skrevet

hehe, jeg er ikke mann :) Det jeg ville si er at det virker som det ofte er de små spinkle damene som finner de store høye mennene, og omvendt. Rart det. Små menn har store damer og biler for å kompensere! Det stemmer med mange jeg kjenner faktisk :)

Skrevet

Min mann påstår at han liker lange kvinner,men jeg vet ikke om det er bare noe han sier forde at jeg er 1.79cm høy eller om han mener det.

Jeg er forøvrig 4 cm lengre enn han.

Noen andre som er lengre enn mannen sin?

Jeg er nok 1 cm høyere, men han tar det igjen med fyldig hår ;-)

Gjest kalendria
Skrevet

Jeg synes det er søtt med sånne små damer jeg bare kan putte i lomma.

Men jeg liker høye damer også. Høyden har fint lite å si, men hun bør ikke være høyere enn meg, ei heller dverg.

"putte i lomma" ;)

Det hørtes i grunn ganske koselig ut...

Skrevet

Jeg er 166cm og min X var 210cm!

Det så kanskje litt rart ut for andre, men for meg var hans høyde noe jeg aldri tenkte på.

Har foøvrig en annen mann "på gang" nå og han er 195!

Liker høye mannfolk jeg hvertfall!!!!

Gjest minimeghey
Skrevet

Jeg er 166cm og min X var 210cm!

Det så kanskje litt rart ut for andre, men for meg var hans høyde noe jeg aldri tenkte på.

Har foøvrig en annen mann "på gang" nå og han er 195!

Liker høye mannfolk jeg hvertfall!!!!

jepp, lave jenter liker ofte høye menn de og. så de høye jentene får ikke ha dem for seg selv, hihi.

Gjest M.Angelica
Skrevet

180-190 = NICE...

"Venninna mi er 1.57 og typen gjennom 5 år er 193 ellerså. Er ganske vanlig at lave jenter har høye menn."

Er du venninna mi eller? He he ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes det er søtt med sånne små damer jeg bare kan putte i lomma.

Men jeg liker høye damer også. Høyden har fint lite å si, men hun bør ikke være høyere enn meg, ei heller dverg.

"Jeg synes det er søtt med sånne små damer jeg bare kan putte i lomma."

Den var søt *s*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Søtt med små damer...også blir de litt mere hendige..som f.eks å bære.

"Søtt med små damer...også blir de litt mere hendige..som f.eks å bære."

*LOL*

Akkurat det tenker nok kjæresten min og når han må bære meg hjem fra byen! :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...