Gå til innhold

Menn: liker dere små damer?

Anbefalte innlegg

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg er alltid minst i klassen, men har aldri fått annet en komplimenter på høyden.

Ja, og så veldig dårlig vitser om lave folk ;p

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• org

6

• flisa

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er alltid minst i klassen, men har aldri fått annet en komplimenter på høyden.

Ja, og så veldig dårlig vitser om lave folk ;p

Ja - "spiller du kort?"

....nei jeg er født sånn....

hehe

Skrevet

Jeg er nok 1 cm høyere, men han tar det igjen med fyldig hår ;-)

*ler* så for meg kona til Simpson....

Skrevet

hehe, jeg er ikke mann :) Det jeg ville si er at det virker som det ofte er de små spinkle damene som finner de store høye mennene, og omvendt. Rart det. Små menn har store damer og biler for å kompensere! Det stemmer med mange jeg kjenner faktisk :)

Små menn har andre svære saker da sikkert :)

Skrevet

Hvorfor har du den

"..........................................."

Linja, er det ikke litt slitsomt og måtte paste den inn støtt og stadig ? :)

Han har sånn tvangsnevrose.Vi snakker ikke så høyt om det :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja - "spiller du kort?"

....nei jeg er født sånn....

hehe

*LOL*

Eller; Det lukter tåfis av håret ditt!

Hvis vi kommer flere inn i et rom samtidtidig: "Hvor er Angelica? Jeg kan ikke se henne."

Av og til kommer noen skikkelig gullkorn.. Synd jeg ikke kommer på de nå ;o)

Skrevet

Stor bil, for eksempel.

Gjest hildegull
Skrevet

Han har sånn tvangsnevrose.Vi snakker ikke så høyt om det :)

Har han bare _en_ tvangsnevrose??

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Stor bil, for eksempel.

Ja, det var akkurat det jeg regnet med at du ville skrive :-)

Skrevet

Men jeg tipper at han synes det er helt OK at damene er høyere enn ham, på samme måte som jenter over 180 sjelden har problemer med at kjæresten er litt lavere enn dem.

Jeg vet da om høye kvinner som absolutt ikke vil ha en mann som er lavere enn seg selv.

Skrevet

Hvorfor har du den

"..........................................."

Linja, er det ikke litt slitsomt og måtte paste den inn støtt og stadig ? :)

Paste? Ærlig talt - hørt om intellektuell integritet, eller? Copy/paste er nei-nei :-)

"............................................."

Skrevet

;) njjja, det tør jeg ikke uttale meg om. hehe

Skrevet

*LOL*

Eller; Det lukter tåfis av håret ditt!

Hvis vi kommer flere inn i et rom samtidtidig: "Hvor er Angelica? Jeg kan ikke se henne."

Av og til kommer noen skikkelig gullkorn.. Synd jeg ikke kommer på de nå ;o)

"Hvordan er det å se inn i navlen på folk når du står i trengsel på bussen?" Jotakk, har hørt den før.

Skrevet

I tillegg, så er det nok ikke så lett for en så liten mann å finne damer, desverre.

"............................................"

Jeg er jo bitteliten selv (det var vel du eller SDD som påsto at dere bare kunne ta meg under armen og bære meg avsted), men innrømmer at jeg ikke faller for lave menn. 175 cm er minstemål. Tidligere var det 180 cm, men nå har jeg en kjæreste som er 179, derfor tilpassningen. ;o)

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Jeg er jo bitteliten selv (det var vel du eller SDD som påsto at dere bare kunne ta meg under armen og bære meg avsted), men innrømmer at jeg ikke faller for lave menn. 175 cm er minstemål. Tidligere var det 180 cm, men nå har jeg en kjæreste som er 179, derfor tilpassningen. ;o)

nej, sluta snella!!!

kniv i mitt hjerte!

Skrevet

Jeg gjør nok ikke det. Men det er fordi jeg er 188 selv.

Men kommer an på hva du definerer som 'små'.

Mange på 185-190 finner seg gjerne koner på 150-155, har jeg lagt merke til. Eller det er kanskje det av vi legger mer merke til et par hvor den ene er "dobbelt" så høy som den andre.

Skrevet

Runde nedover til nærmeste 5, altså :-)

Jeg har ingen preferanser på slikt selv, egentlig. Så lenge det ikke er noe helt ekstremt, og personen er interessant, så er det egentlig ravende likegyldig hvorvidt hun er høy eller lav.

"............................................"

Gjest M.Angelica
Skrevet

"Hvordan er det å se inn i navlen på folk når du står i trengsel på bussen?" Jotakk, har hørt den før.

*LOL*

Den har jeg ikke hørt før ;)

Gjest mrs Larkin
Skrevet

Tenk at dere skal henge dere opp i et tall. En høyde. Noe så banalt! Selv har jeg møtt mannen i mitt liv og jeg kan ikke bry meg om at han er lavere enn meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...