Gå til innhold

Menn: liker dere små damer?

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Tenk at dere skal henge dere opp i et tall. En høyde. Noe så banalt! Selv har jeg møtt mannen i mitt liv og jeg kan ikke bry meg om at han er lavere enn meg.

Det er slikt man henger seg opp i _før_ man møter den rette!

Du skulle bare ha sett den listen med krav jeg hadde før jeg falt for min kjære.

Listen inneholdt også et et mål på hvor høy han skulle være. Min idealmann skulle være 5 cm høyere enn meg, for det var den beste høyden som dansepartner.

Min kjære skulle vise seg å ha en helt annen høyde enn det kravet mitt :-)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• org

6

• flisa

5

• Babette

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest mrs Larkin
Skrevet

I tillegg, så er det nok ikke så lett for en så liten mann å finne damer, desverre.

"............................................"

Nei, det finnes desverre mange overfladiske forhold der ute.

hva om han kameraten din møtte ei høy dame, som han likte så godt. Sier han neitakk du er for høy?! Jeg gir meg over!

Gjest mrs Larkin
Skrevet

Runde nedover til nærmeste 5, altså :-)

Jeg har ingen preferanser på slikt selv, egentlig. Så lenge det ikke er noe helt ekstremt, og personen er interessant, så er det egentlig ravende likegyldig hvorvidt hun er høy eller lav.

"............................................"

der fikk pipa ei anna lyd.

;-D

Gjest mrs Larkin
Skrevet

Min mann påstår at han liker lange kvinner,men jeg vet ikke om det er bare noe han sier forde at jeg er 1.79cm høy eller om han mener det.

Jeg er forøvrig 4 cm lengre enn han.

Noen andre som er lengre enn mannen sin?

jeg er mye høyere enn mannen min!

Skrevet

Nei, det finnes desverre mange overfladiske forhold der ute.

hva om han kameraten din møtte ei høy dame, som han likte så godt. Sier han neitakk du er for høy?! Jeg gir meg over!

Neppe :-)

"....................................."

Skrevet

der fikk pipa ei anna lyd.

;-D

Uhm? Heh? Hvilken pipe? Hvilken annen lyd?

"......................................."

Skrevet

Jeg har blitt kalt lommekjæreste, praktisk å ha dame som er så liten at man bare kan putte henne i lommen når man skal et sted. *påminner meg selv om 'Mauren'*

Skrevet

Jeg vet da om høye kvinner som absolutt ikke vil ha en mann som er lavere enn seg selv.

Enkelttilfeller vil man alltid finne i alle avskygninger. Jeg vet om menn som bruker mere penger på stylingprodukter enn kona, og kvinner som er sterkere fysisk enn mannen. Men den generelle tendensen i begge tilfeller er motsatt.

Sjansen er større for at en kvinne på 185 ikke bryr seg om at kjæresten er litt lavere enn henne enn at ei på 152 gjør det samme.

Skrevet

Jeg synes det er søtt med sånne små damer jeg bare kan putte i lomma.

Men jeg liker høye damer også. Høyden har fint lite å si, men hun bør ikke være høyere enn meg, ei heller dverg.

"we're not midgets, we're little people!"

:)

Selv er jeg ikke dverg, jeg har bare sett veldig mange sesonger av Seinfeld i det siste.

Skrevet

Jeg var sammen med en fyr på 1.98 engang, kjempebra! Jeg blir skjelven i knærne av høye menn, selv er jeg 1.63 så det var supert. Mannen er 1.83, så han er ikke så veldig høy, men akkurat høy nok.

Skrevet

jeg er 1.59 og eksen er 198! (det var egentlig for høyt for meg, måtte stå på høyde når vi klinte, hvis vi ikke satt da, da var det jo ikke noe prob.). Venninna mi er 1.57 og typen gjennom 5 år er 193 ellerså.

Er ganske vanlig at lave jenter har høye menn.

180-190 = NICE...

Kanskje tenker en innerst inne at man vil ha en høy kjæreste, så barna ikke blir altfor små. Men det er jo en idiotisk tanke, og betyr ingenting om man møter en sjarmis kjekk mann på f.eks 174...

Men høyere jenter har ikke den i bakhånd at mannen må være høy, så barna ikke blir for små da.

Jeg var sammen med en på 196 en gang, og jeg er 158. Han var forresten innmari kjekk :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

"we're not midgets, we're little people!"

:)

Selv er jeg ikke dverg, jeg har bare sett veldig mange sesonger av Seinfeld i det siste.

Hva er den politisk korrekte betegnelsen for dverger i Norge?

Det er vel ikke dverg?

Skrevet

Det er vel ikke dverg?

Kortvokste.

Skrevet

Det er vel ikke dverg?

Det er visst kortvokste, siden det er mange forskjellige diagnoser som gjør at folk er små, så er dette en samlebetegnelse.

Iallefall i følge Norsk Interesseforening for Kortvokste

http://www.kortvokste.no/

Skrevet

Det er vel ikke dverg?

Det er egentlig et sabla godt spørsmål, SDD.

For jeg er ikke dverg, men _kortvokst_. Det er for meg to ulike ting.

Gjest Samma det
Skrevet

Kortvokst og dverg er det samme.

Gjest minimeghey
Skrevet

"Hvordan er det å se inn i navlen på folk når du står i trengsel på bussen?" Jotakk, har hørt den før.

eneste prob jeg har merket angående noe sånt er på aerobic, når en høy jente står foran deg og alt du ser, er rett inn i en brei rævv. yuck. *stille seg langt foran* ;P

Gjest minimeghey
Skrevet

Enkelttilfeller vil man alltid finne i alle avskygninger. Jeg vet om menn som bruker mere penger på stylingprodukter enn kona, og kvinner som er sterkere fysisk enn mannen. Men den generelle tendensen i begge tilfeller er motsatt.

Sjansen er større for at en kvinne på 185 ikke bryr seg om at kjæresten er litt lavere enn henne enn at ei på 152 gjør det samme.

poeng...

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg synes heller ikke det der henger på greip.

En 160 cm høy gutt er kortvokst, men han er ikke dverg.

Kortvokst blir misvisende.

Skrevet

*LOL*

Den har jeg ikke hørt før ;)

Jeg fikk den servert av en lærer på gymnaset. Jeg hadde da hatt ham i 2 år og hadde egentlig veldig stor respekt for akkurat ham, men den respekten falt grundig kan man trygt si.

Å få den servert midt i trynet foran en hel klasse var lite morsomt for å si det mildt. Heldigvis var denne gruppa ei kjempegruppe så ingen av dem brydde seg om kommentaren.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...