Gå til innhold

I dag mista jeg jobben

Gjest vemodig, men ikke deppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av 70 stk i Telenor som må gå. Jeg er i svangerskapspermisjon, og oppsigelsestiden starter når jeg skal tilbake i jobb i august.

Veldig rart, litt trist, men får 7 mnd. sluttpakke, og har lyst til å gjøre noe annet uansett.

Hvordan er det å få jobb for tida der ute?

Oppmuntring mottas gjerne!

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Auda, litt uflaks der! Fint at du får 7 mnd. sluttpakke da!

Håper du finner noe du liker :)

Gjest Ex-telenor
Skrevet

Jeg holdt på å skrive "velkommen etter", men det hadde ikke vært helt snilt. Jeg ble "overtallig" hos Telenor for ca 3 år siden. Da hadde jeg bare vært ansatt under året, så det ble ikke sluttpakke på meg.

Jeg var arbeidsledig over et år før jeg fant meg noe nytt, håper det går raskere for deg.

Gjest Streker på veggen..!
Skrevet

Deeet kommer en daaag I morgen, du må tro og håpe at i moorgeeen bliir det soooooooool!

også husket jeg ikke mere :)

Skrevet

Uendelig trist.. Men positivt at du da har et helt år på å finne deg ny jobb!! Det går nok fint!

Skrevet

Huff! Stakkars deg.... Føler med deg.. Jobber selv i Telenor, men vi har ikke hørt et DØTT om hvem/hva som har fått sparken. .Vi vet ikke noe om hva som skjer. Men bør vel være glad så lenge vi ikke hører noe, for da får vi kanskje ikke sparken...

Kanskje du vet noe mer?

Forresten - er du organisert? - kan det evt. gjøres noe med?

Håper du klarer å få deg jobb.. for de som står på, så ordner deg seg oftest med jobb

Lykke til! :) Heldigvis har du litt tid på deg før du må finne ny jobb.

Lips1365380508
Skrevet

Vet ikke hvor lett det er å få jobb nå for tiden, men stillingene i Aetat har økt med 50% den siste tiden. Da må det jo være lettere, med mindre det er større konkuranse da.

Gjest fler og fler
Skrevet

Ei i slekta valgte sluttpakka sist dere hadde innskrenkinger. DEN sluttpakka da :-) ... men nok om det.

Hun har vært jobbsøker siden oktober (nå søker hun ikke på hva som helst da, vet hva hun vil), ikke fått noe enda. Telenor har holdt diverse kurs som hun har deltatt på.

Skrevet

Huff! Stakkars deg.... Føler med deg.. Jobber selv i Telenor, men vi har ikke hørt et DØTT om hvem/hva som har fått sparken. .Vi vet ikke noe om hva som skjer. Men bør vel være glad så lenge vi ikke hører noe, for da får vi kanskje ikke sparken...

Kanskje du vet noe mer?

Forresten - er du organisert? - kan det evt. gjøres noe med?

Håper du klarer å få deg jobb.. for de som står på, så ordner deg seg oftest med jobb

Lykke til! :) Heldigvis har du litt tid på deg før du må finne ny jobb.

Ja, er organisert, men er ikke interessert i å jobbe i Telenor lenger. Har egentlig aldri trivdes skikkelig i bransjen, og har lyst til å gjøre noe helt annet.

På en måte glad for å ha fått en vei ut, men klart det er vemodig også, da.

Skrevet

Ja, er organisert, men er ikke interessert i å jobbe i Telenor lenger. Har egentlig aldri trivdes skikkelig i bransjen, og har lyst til å gjøre noe helt annet.

På en måte glad for å ha fått en vei ut, men klart det er vemodig også, da.

Whow, for en sluttpakke. Sorry for oppsigelsen, og gratulerer med sluttpakka : ). Finn på noe annet, noe du har lyst til. En ny utdannelse, eller kurs kanskje?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...