Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg har problemer med ryggen min etter 2år med svangerskap.

er det noen som vet kor eg kan få tak i ett korsett som sitter bra fra korsrygg til nakke? eller ihvertfall godt opp på ryggen? og har god stramme effekt?

ble henvist til apoteket men de var for korte.

føler at eg snart får pukkelrygg..

eg e ikke ute etter slike undertøys korsett eller noe kinkye greier..

Fortsetter under...

Gjest usikker-søk!
Skrevet

Er det ikke noe som heter bandagisten?

Skrevet

Tror du må på et ortopedisk verksted. Snakk med legen din, han må vel sende en henvisning.

Skrevet

Det finnes en mengde gode prefabrikerte korsetter - "støttebelter". Kan være viktig med god veiledning ved kjøp, så dersom du bor i nærheten av en bandagistforretning så vil det være et bra sted å gå. Enkelte fysioterapeuter kan også skaffe.

Dersom man har "avvikende kroppsform" slik at et prefabrikert støttebelte ikke kan fungere, kan man få spesialsydd ulike typer på ortopediske verksteder. De aller fleste vil imidlertid kunne ha best nytte av et prefabrikert.

Skrevet

Dersom du trenger korsett, så bør du absolutt få profesjonell hjelp, helst fra en ortoped som vet hva han driver med.

Det er i grunn i få tilfeller det er lurt å bruke korsett, for da vil allerede svake muskler få totalt ferie og koble ut og takke for seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...