Gå til innhold

Dere som bruker tampong...

Anbefalte innlegg

Gjest kokosbolle
Skrevet

Er det blod i hele tampongen? Altså, hos meg, er det blod i hele den første dagen, men etter det så er det bare blod på den ene siden. Det samme skjer når jeg bruker bind/truseinnlegg, det er blod på høyre side, og litt kommer utenfor også (i trusa altså), men på venstre er det ingenting. Skal det være sånn? Har lurt på det, og om det er vanlig, eller er det bare jeg som er rar? hehe..

Og er det no vits i å skifte tampong ofte når det bare er litt blod på den ene siden? Vet at man ikke skal gå lenge med en tørr tampong, og heller ikke med en full, men må jeg skifte ofte når den er tør på den ene siden og litt full på den andre?

Skrevet

det samme skjedde hos meg,men det er helt normalt.

jeg sluttet med tampong fordi jeg ble så sår. er ikke den store bløderen så jeg bruker tanga bind istedenfor.

det har spart meg for mye sårhet

Gjest Thekla84
Skrevet

Du skal skifte tampong selv om det bare er blod på den ene siden av tampongen, for blod vil uansett samle bakterier etter en viss tid. Grunnen til at det er blod bare på den ene siden har noe med hvordan livmorhals-tappen din sitter, de pleier nemlig å sitte litt skjevt :)

Gjest kokosbolle
Skrevet

det samme skjedde hos meg,men det er helt normalt.

jeg sluttet med tampong fordi jeg ble så sår. er ikke den store bløderen så jeg bruker tanga bind istedenfor.

det har spart meg for mye sårhet

Ja, jeg bruker tangabind selv av og til. Vanlig bind takler jeg ikke, for den blir jeg rød av og det klør en del, dessutten er det veldig ubehagelig. Tampong er det beste. Men takk for svar, da vet jeg at det ikke er uvanlig=)

Gjest kokosbolle
Skrevet

Du skal skifte tampong selv om det bare er blod på den ene siden av tampongen, for blod vil uansett samle bakterier etter en viss tid. Grunnen til at det er blod bare på den ene siden har noe med hvordan livmorhals-tappen din sitter, de pleier nemlig å sitte litt skjevt :)

Hehe, da så. Da sitter den på høyre siden ;)

Skrevet

Du bør bruke mindre størrelse tampong (hvis du da ikke allerede bruker den minste), slik at tampongstørrelsen er mer tilpasset blødningene dine.

Gjest kokosbolle
Skrevet

Du bør bruke mindre størrelse tampong (hvis du da ikke allerede bruker den minste), slik at tampongstørrelsen er mer tilpasset blødningene dine.

Nei, det er ikke det. Jeg bruker den blå ob, og gul på slutten. Det er bare det at tampongen blir full på den ene siden og ikke på den andre. Tror ikke den ville blitt HELT full hvis jeg hadde brukt den gule hele perioden, for jeg blør "skjevt" i bind også.

Skrevet

Nei, det er ikke det. Jeg bruker den blå ob, og gul på slutten. Det er bare det at tampongen blir full på den ene siden og ikke på den andre. Tror ikke den ville blitt HELT full hvis jeg hadde brukt den gule hele perioden, for jeg blør "skjevt" i bind også.

OK

Skrevet

www.divacup.com

Ikke ekkelt i det hele tatt, jeg er helfrelst!

Skrevet

www.divacup.com

Nei takk!

Gjest kokosbolle
Skrevet

www.divacup.com

Nei takk. Holder meg til tampong.

Skrevet

www.divacup.com

Har lest på nettstedet som selger det. Og jeg synes det høres ekkelt ut, altså. Å stå og skylle den der, kanskje på et offentlig toalett... Neitakk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...