Gjest kneipbrød Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 noen som vet hvor jeg kan få tak i litt større bher? bruker str.90dd 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Triumpf har bh i alle størrelser, og de kan du kjøpe på Cubus, Lindex osv. Men Lindex fører også et merke som heter Ella May, og de har også alle størrelser + at de har klær/bh for "kraftigere" damer, som heter Generous. Du får også kjøpt større bh-er i spesial forretninger. 0 Siter
Gjest kneipbrød Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Triumpf har bh i alle størrelser, og de kan du kjøpe på Cubus, Lindex osv. Men Lindex fører også et merke som heter Ella May, og de har også alle størrelser + at de har klær/bh for "kraftigere" damer, som heter Generous. Du får også kjøpt større bh-er i spesial forretninger. du vet vel ikke om noen nettbutikker? i dette tilfelle er jeg ikke kraftig.har bare store fordeler hehe.. og litt prob, med å finne bher.. takk for svar=) 0 Siter
Gjest snøball Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 du vet vel ikke om noen nettbutikker? i dette tilfelle er jeg ikke kraftig.har bare store fordeler hehe.. og litt prob, med å finne bher.. takk for svar=) Nei, desverre, vet ikke om noen nettbutikker. Mente ikke at du var kraftig, ville bare si at de har klær og bh-er i det samme merket. 0 Siter
Gjest lalina ullevålsveien Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 http://www.lalina.no/ Vil absolutt anbefale deg å gå dit, (eller til annen spesialbutikk). 0 Siter
fresja Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 du vet vel ikke om noen nettbutikker? i dette tilfelle er jeg ikke kraftig.har bare store fordeler hehe.. og litt prob, med å finne bher.. takk for svar=) Jeg synes BH-ene varierer i størrelser, så det er vanskelig å kjøpe uten å prøve. Det er spesielt vanskelig når man har stor byste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.