Gå til innhold

stor byste

Anbefalte innlegg

Gjest kneipbrød
Skrevet

noen som vet hvor jeg kan få tak i litt større bher?

bruker str.90dd

Gjest snøball
Skrevet

Triumpf har bh i alle størrelser, og de kan du kjøpe på Cubus, Lindex osv. Men Lindex fører også et merke som heter Ella May, og de har også alle størrelser + at de har klær/bh for "kraftigere" damer, som heter Generous.

Du får også kjøpt større bh-er i spesial forretninger.

Gjest kneipbrød
Skrevet

Triumpf har bh i alle størrelser, og de kan du kjøpe på Cubus, Lindex osv. Men Lindex fører også et merke som heter Ella May, og de har også alle størrelser + at de har klær/bh for "kraftigere" damer, som heter Generous.

Du får også kjøpt større bh-er i spesial forretninger.

du vet vel ikke om noen nettbutikker?

i dette tilfelle er jeg ikke kraftig.har bare store fordeler hehe..

og litt prob, med å finne bher..

takk for svar=)

Gjest snøball
Skrevet

takk for svar=)

Nei, desverre, vet ikke om noen nettbutikker. Mente ikke at du var kraftig, ville bare si at de har klær og bh-er i det samme merket.

Skrevet

takk for svar=)

Jeg synes BH-ene varierer i størrelser, så det er vanskelig å kjøpe uten å prøve. Det er spesielt vanskelig når man har stor byste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...