Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av et innlegg på Foreldre-småbarn, men egentlig om noe helt annet.

I helgen så jeg noe rart. Tre fugler hang fast på noen ledninger (telefonledninger? strømledninger?) - stein døde.

Har de svidd seg fast? Hvordan går det an?

Skrevet

De henger rett og slett vingene fast i ledningene (som gjerne er "surra" - det har ihvertfall jeg sett på tlf.ledningene.. Tragisk, men..

Skrevet

De henger rett og slett vingene fast i ledningene (som gjerne er "surra" - det har ihvertfall jeg sett på tlf.ledningene.. Tragisk, men..

Men tre på rad?

Gjest hiiilsen ern jente
Skrevet

de fikk sikkert MASSE strøm

i seg sånn at beina smelta sel fast i ledningen og det gjorde så vondt at fuglene velta forover!!!!!

og da hang de opp ned!!!!!! og da fikk de så masse blod i hodet!!!!!!!! og da døde de!!!!!

men de som ikke saTT seg først så ikke at det skjedde med den første!!!! og da gjorde de det samme!!!! og da døde de også!!!!!! derfor er det sikkert 3 på rad!!!!!!!

Skrevet

i seg sånn at beina smelta sel fast i ledningen og det gjorde så vondt at fuglene velta forover!!!!!

og da hang de opp ned!!!!!! og da fikk de så masse blod i hodet!!!!!!!! og da døde de!!!!!

men de som ikke saTT seg først så ikke at det skjedde med den første!!!! og da gjorde de det samme!!!! og da døde de også!!!!!! derfor er det sikkert 3 på rad!!!!!!!

*knegg*

Skrevet

Hehe...

Men seriøst, de skal jo ikke få strøm i seg når de ikke er i kontakt med jord?

Gjest hiiilsen en jente
Skrevet

Hehe...

Men seriøst, de skal jo ikke få strøm i seg når de ikke er i kontakt med jord?

jo de kan det hvis det regna MASSE den dagen... eller hvis en av ledningene hadde detti ned,,, eller hvis fuglene var så tunge at ledningen var nær bakken!!!!

Skrevet

Men tre på rad?

hmmmm :) Nei, akkurat det kan jeg ikke helt forklare.. Kanskje sympati :) De er veldig knyttet til hverandre, så kan jo være at de har holdt seg i nærheten :)

Skrevet

jo de kan det hvis det regna MASSE den dagen... eller hvis en av ledningene hadde detti ned,,, eller hvis fuglene var så tunge at ledningen var nær bakken!!!!

Struts, kanskje? Og så krympet de etterpå. Frysetørket, tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...