Atene Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Inspirert av et innlegg på Foreldre-småbarn, men egentlig om noe helt annet. I helgen så jeg noe rart. Tre fugler hang fast på noen ledninger (telefonledninger? strømledninger?) - stein døde. Har de svidd seg fast? Hvordan går det an? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 De henger rett og slett vingene fast i ledningene (som gjerne er "surra" - det har ihvertfall jeg sett på tlf.ledningene.. Tragisk, men.. 0 Siter
Atene Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 De henger rett og slett vingene fast i ledningene (som gjerne er "surra" - det har ihvertfall jeg sett på tlf.ledningene.. Tragisk, men.. Men tre på rad? 0 Siter
Gjest hiiilsen ern jente Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 de fikk sikkert MASSE strøm i seg sånn at beina smelta sel fast i ledningen og det gjorde så vondt at fuglene velta forover!!!!! og da hang de opp ned!!!!!! og da fikk de så masse blod i hodet!!!!!!!! og da døde de!!!!! men de som ikke saTT seg først så ikke at det skjedde med den første!!!! og da gjorde de det samme!!!! og da døde de også!!!!!! derfor er det sikkert 3 på rad!!!!!!! 0 Siter
flisa Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 de fikk sikkert MASSE strøm i seg sånn at beina smelta sel fast i ledningen og det gjorde så vondt at fuglene velta forover!!!!! og da hang de opp ned!!!!!! og da fikk de så masse blod i hodet!!!!!!!! og da døde de!!!!! men de som ikke saTT seg først så ikke at det skjedde med den første!!!! og da gjorde de det samme!!!! og da døde de også!!!!!! derfor er det sikkert 3 på rad!!!!!!! *knegg* 0 Siter
Atene Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 de fikk sikkert MASSE strøm i seg sånn at beina smelta sel fast i ledningen og det gjorde så vondt at fuglene velta forover!!!!! og da hang de opp ned!!!!!! og da fikk de så masse blod i hodet!!!!!!!! og da døde de!!!!! men de som ikke saTT seg først så ikke at det skjedde med den første!!!! og da gjorde de det samme!!!! og da døde de også!!!!!! derfor er det sikkert 3 på rad!!!!!!! Hehe... Men seriøst, de skal jo ikke få strøm i seg når de ikke er i kontakt med jord? 0 Siter
Gjest hiiilsen en jente Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hehe... Men seriøst, de skal jo ikke få strøm i seg når de ikke er i kontakt med jord? jo de kan det hvis det regna MASSE den dagen... eller hvis en av ledningene hadde detti ned,,, eller hvis fuglene var så tunge at ledningen var nær bakken!!!! 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Men tre på rad? hmmmm Nei, akkurat det kan jeg ikke helt forklare.. Kanskje sympati De er veldig knyttet til hverandre, så kan jo være at de har holdt seg i nærheten 0 Siter
Atene Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 jo de kan det hvis det regna MASSE den dagen... eller hvis en av ledningene hadde detti ned,,, eller hvis fuglene var så tunge at ledningen var nær bakken!!!! Struts, kanskje? Og så krympet de etterpå. Frysetørket, tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.