Gå til innhold

menn og lukt!

Gjest ja til mannelukt

Anbefalte innlegg

Gjest ja til mannelukt
Skrevet

Jeg er en person som er veldig glad i gutteparfymer og lukter fra menn. Når jeg er forelska i en mann, blir jeg vill etter lukten hans, og det kribler i kroppen når jeg kjenner den lukten, til og med fra noen andre. Lukten har ekstremt mye å si synes jeg, og de jentene som jeg har snakket med om dette. Men de færreste menn bruker faktisk parfyme virker det som. Det er et fåtall som faktisk lukter noe. De lukter kanskje ikke vondt, men det virker ikke som om de har gjort noe for å lukte litt godt. For mye lukt er selvsagt grusomt, men _litt_? Er det bare kvinner som reagerer så mye på lukt? Jeg har aldri hørt en mann snakke noe særlig om dette.

Gjest ja til mannelukt
Skrevet

Jenter er stort sett best uparfymert.

mener du virkelig det? Manneparfyme er jo generelt desidert mye bedre enn dameparfymene. Er glad jeg er jente! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...