Gå til innhold

cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg brukte tidligere yasmin, men har nå byttet til minipillen cerazette. i pakningsvedlegget til yasmin sto det at mensen vanligvis skal komme 2-3 dager ut i den pillefrie uken. cerazette skal ikke ha pillefri uke. og med cerazette er det store sjanser for småblødning innimellom, eller så kan mensen utebli helt. men det står ikke noe om når en vanligvis skal få det? er det fordi det ikke blir en fast mensperiode, bare småblødning tilfeldig her og der? håper noen som bruker merket kan dele noen erfaringer med meg. vil ikke gå rundt og vente på mensen i tide og utide.

Skrevet

Det var derfor jeg sluttet på dem. Ante aldri når blødningen kom, eller hvor lenge den ville vare.

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe fasitsvar på når blødningen kommer. Jeg for min del blør aldri! Har ikke hatt mensen på snart to år. Veldig deilig!

Skrevet

Jeg tror ikke det er noe fasitsvar på når blødningen kommer. Jeg for min del blør aldri! Har ikke hatt mensen på snart to år. Veldig deilig!

takk for svar! men er det ikke litt skummelt å aldri få mensen da? da får en aldri bekreftet at en ikke er gravid..

Skrevet

Det var derfor jeg sluttet på dem. Ante aldri når blødningen kom, eller hvor lenge den ville vare.

ja.... uff... kan virke som om det blir slik med meg også. det dumme er at jeg har migrene og cerazette er visst den eneste p-pillen jeg får bruke av legen.

Skrevet

takk for svar! men er det ikke litt skummelt å aldri få mensen da? da får en aldri bekreftet at en ikke er gravid..

Jo, det kan du si. Men hvis man tar pillene riktig, så skal man jo ikke bli gravid. Jeg har tatt en test av og til, hvis jeg har slurvet med pillene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...