Gå til innhold

IDOL: For noen usedvanlige vakre mennesker!!!

Anbefalte innlegg

Gjest perfeksjonisten
Skrevet

Sjekk disse menneskene:

http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/45/457/457924/kjekkas.jpg

De kunne kommet fra en helt annen planet enn vår egen. Jeg er perfeksjonist på alle måter og skulle gjerne plassert disse menneskene i en perfekt verden. De er overjordisk vakre begge to. Dessuten likner de utrolig på hverandre. De kunne vært bror og søster...

Utrolig! Tenk på DE VAKRE barna de ville fått dah... GOSH!

Skrevet

Syns ingen av dem ser spesielt pene ut, jeg.

Helt alminnelige. Litt sminke gjør underverker på de fleste.

Gjest perfeksjonisten
Skrevet

Ja, de er like vakker som alle andre ungdommer.

Det er mange pene ungdommer ja, men det er få som har trekkene i ansiktet som de har...

De er helt unike synes jeg!!!

Flere bilder av dem:

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00230/_rjan_hatlevik_og_v_230767g.jpg

http://www.orjanhatlevik.net/media/bilder/4j.jpg

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00230/_rjan_hatlevik_idol_230739g.jpg

http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00230/vivian_s_rmeland_id_230737g.jpg

Skrevet

Jepp...unike. Tretten-på-dusinet-unike.

".........................................."

Skrevet
Skrevet

Ja, de er pene, men Ørjan hadde blitt MYE penere dersom han ikke hadde avslørt hvor glissen skjeggvekst han har!!

Skrevet

Ja, de er pene, men Ørjan hadde blitt MYE penere dersom han ikke hadde avslørt hvor glissen skjeggvekst han har!!

Syns det er mange unggutter som tror de er barske med slike kjønnshår i ansiktet - vemmelig, spør du meg.

Gjest perfeksjonisten
Skrevet

HEHE - du er rett og slett FORELSKA! ;)

Har det med å bli slått ut av vakre mennesker. Det er lenge siden nå, men utseendet til disse menneskene tok rett og slett pusten fra meg.

Og Ørjan kunne jeg nok blitt forelsket i ja. Tillater meg ikke det da jeg er gift og har barn... ;) Han er en biiiitteliten 'tanke' for ung for meg... heheh

Gjest perfeksjonisten
Skrevet

Enig med deg i det... Men sjekk trekkene i ansiktet dah..

Skrevet

Syns det er mange unggutter som tror de er barske med slike kjønnshår i ansiktet - vemmelig, spør du meg.

*LOL* Kjønnshår, ja DET var rette betegnelsen!!! *he he*

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg synes ikke han er så spes. vakker, jeg.

En del mer utstråling en mange andre, men ikke superpen for det =)

Hun er ganske søt, synes hun ligner med på typen enn Ørjan =)

fei1365380229
Skrevet

Jeg syns ikke de var så vanvittig pene jeg da, litt kjedelige rett og slett.

De fleste ungdom på 16-20 år er jo rimelig pene da, mye penere enn det jeg trodde når jeg var på den alderen selv :)

Skrevet

Jeg syns ikke de var så vanvittig pene jeg da, litt kjedelige rett og slett.

De fleste ungdom på 16-20 år er jo rimelig pene da, mye penere enn det jeg trodde når jeg var på den alderen selv :)

JA!!! er ikke det fælt å tenke på nå! -Jeg var til og med smellvakker da jeg var 31! hehe

fei1365380229
Skrevet

JA!!! er ikke det fælt å tenke på nå! -Jeg var til og med smellvakker da jeg var 31! hehe

Ja, jeg ser at for det første så var jeg ikke såååå tykk, jeg trengte ikke bekymre meg sånn over de få fregnene jeg hadde, jeg så rett og slett helt grei ut :), ikke nødvendigvis på 80-tallshåret da.

Skrevet

Ja, jeg ser at for det første så var jeg ikke såååå tykk, jeg trengte ikke bekymre meg sånn over de få fregnene jeg hadde, jeg så rett og slett helt grei ut :), ikke nødvendigvis på 80-tallshåret da.

Og så visste vi det ikke....

Gjest Flystripa
Skrevet

*latterhyl*

Skrevet

Her passer det å ta med følgende sitat fra Baz Luhrmans "Wear sunscreen":

"Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they've faded. But trust me, in 20 years, you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You are not as fat as you imagine. "

Skrevet

Her passer det å ta med følgende sitat fra Baz Luhrmans "Wear sunscreen":

"Enjoy the power and beauty of your youth. Oh, never mind. You will not understand the power and beauty of your youth until they've faded. But trust me, in 20 years, you'll look back at photos of yourself and recall in a way you can't grasp now how much possibility lay before you and how fabulous you really looked. You are not as fat as you imagine. "

DEN SKAL OPP PÅ KJØLESKAPET!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...