Gå til innhold

FrontPage problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver og publiserer nettstedet mitt, og fant fornøyd ut at FrontPage kunne gjøre jobben.

Jeg har jobbet med sidene, og oppdatert i hele dag - og synes det var mye enklere og greiere å publisere med FrontPage enn WS FTP, som jeg til nå har brukt. Jeg oppdaterte filer og la ut bilder.

Men plutselig funket det ikke lenger. Jeg skulle oppdatere index-fila, og Frontpage "latet som" alt var i orden og filen var sendt til nettstedet sitt.

Men da jeg sjekket i Explorer, var ikke nettstedet oppdatert (og ja, jeg trykket på refresh).

Samme skjedde da jeg skulle sende bildefiler som hørte til i et dokument. FrontPage viste at de var vellykket overført, mens de ikke kom frem da jeg testet de i Explorer.

Så slettet jeg index på nettstedet fra FrontPage, men siden kunne likevel lastes ned i Explorer.

Til slutt åpnet jeg WS FTP, og den viste meg at alt jeg hadde gjort i Front Page fra det sluttet å funke, stemte ikke. Altså, filene var verken oppdatert, slettet eller overført.

Jeg klør meg i hodet og skjønner ingenting. Er det noen som har peiling på hva som er galt her? Det irriterer meg grenseløst...

Svar som fører til løsning redder nattesøvnen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...