Gå til innhold

Hva skal vi mene om denne mannen da?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• gripp

6

• favn

5

• Reg@l

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg mener vel det samme om ham som jeg alltid har gjort, en totalt uspiselig type. Usj!

Skrevet

Jo, det er en litt barnslig reaksjon, men hva annet kan man vente fra en fyr som på mange måter virker som et barn...?

;o)

Gjest bissekone
Skrevet

Det er en fundamentalistisk reaksjon, like ille som islamistenes (fundamentalistiske) reaksjon.

Her har begge grupper lenge gått og ventet på en grunn til å gå hardt ut mot ...ikke hverandre, men mot de respektive samfunnskulturer.

Skrevet

Det er prisverdig å lage satire i den situasjonen vi nå er i. Det er flott at Sæle trykker disse tegningene, og vi gleder oss til å se de selvhøytidelige tullingene hisse seg opp. Og så skal vi le høyt og støyende.

...

Jensemann vet ikke hvilken fot han skal stå på. Hans egen unnskyldningsminister har visst ikke gjort god nok jobb, så nå har Jens ringt til Pakistan og unskyldt og unnskyldt. Denne gang på vegne av det norske folk fordi har vært så frekke å bedrive ytringsfrihet.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article561226.ece

Skrevet

Hadde det kun rammet han selv ville det vært ok, så lenge det rammer uskyldige mennesker synes jeg det får være måte på å statuere ytringsfrihet.

Skrevet

Det er prisverdig å lage satire i den situasjonen vi nå er i. Det er flott at Sæle trykker disse tegningene, og vi gleder oss til å se de selvhøytidelige tullingene hisse seg opp. Og så skal vi le høyt og støyende.

...

Jensemann vet ikke hvilken fot han skal stå på. Hans egen unnskyldningsminister har visst ikke gjort god nok jobb, så nå har Jens ringt til Pakistan og unskyldt og unnskyldt. Denne gang på vegne av det norske folk fordi har vært så frekke å bedrive ytringsfrihet.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article561226.ece

Jo men du - skal man PUKKE PÅ RETTA SI for enhver pris? Blir ikke dette som dem som på død og liv skal raste eller sole seg på stranda rett nedenfor folk - FORDI man har allemannsretten?

Er det ikke greit å bruke huet innimellom?

Jeg er i min fulle rett til mye og mangt - som jeg lar vær - fordi verden er full av folk som ikke er HELT på linje med meg til enhver tid.

Rett utenfor der jeg bor f.eks har de vikeplikt fra hovedveien - likevel ser jeg meg godt om før jeg kjører ut -de FÆRRESTE stopper ikke for høyretrafikk der - fordi de antar de er på en forkjørsvei.

Det hjelper ikke da -når man sitter klemt fast bak et ratt i en knust bil - at man hadde RETT.

Skrevet

Jo men du - skal man PUKKE PÅ RETTA SI for enhver pris? Blir ikke dette som dem som på død og liv skal raste eller sole seg på stranda rett nedenfor folk - FORDI man har allemannsretten?

Er det ikke greit å bruke huet innimellom?

Jeg er i min fulle rett til mye og mangt - som jeg lar vær - fordi verden er full av folk som ikke er HELT på linje med meg til enhver tid.

Rett utenfor der jeg bor f.eks har de vikeplikt fra hovedveien - likevel ser jeg meg godt om før jeg kjører ut -de FÆRRESTE stopper ikke for høyretrafikk der - fordi de antar de er på en forkjørsvei.

Det hjelper ikke da -når man sitter klemt fast bak et ratt i en knust bil - at man hadde RETT.

Jeg er enig i at man skal bruke hue av og til, og gjerne ofte.

I denne situasjonen tror jeg det å bruke hue er ensbetydende med å trykke tegninger ut av ville helvete. Mer enn noen gang.

Muslimene kan, hvis alle tegninger nå forsvinner som dugg for solen, komme på tanker om at den rabiate adferden deres på noen som helst måte kan påvirke hva som trykkes her i landet. Det er viktig å vise dem at så ikke er tilfelle.

Skrevet

I denne situasjonen tror jeg det å bruke hue er ensbetydende med å trykke tegninger ut av ville helvete. Mer enn noen gang.

Muslimene kan, hvis alle tegninger nå forsvinner som dugg for solen, komme på tanker om at den rabiate adferden deres på noen som helst måte kan påvirke hva som trykkes her i landet. Det er viktig å vise dem at så ikke er tilfelle.

Dette handler egentlig ikke om disse tegningene - det skjønner du sikkert :)

Skrevet

Dette handler egentlig ikke om disse tegningene - det skjønner du sikkert :)

Nei, det handler om noe langt mer. Det handler om av vår mest dyrebare frihet, ytringsfriheten, er under angrep.

Redaktøren for Jyllandsposten sammenfatter situasjonen slik:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160696

Gjest mr. dew
Skrevet

Det tror jeg også er viktig. De må ikke tro at oppførselen deres virker.

Skrevet

Nei, det handler om noe langt mer. Det handler om av vår mest dyrebare frihet, ytringsfriheten, er under angrep.

Redaktøren for Jyllandsposten sammenfatter situasjonen slik:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160696

Man kan ikke angripe noe som ER. Vi HAR ytringsfrihet!

Skrevet

Man kan ikke angripe noe som ER. Vi HAR ytringsfrihet!

Kan man ikke angripe noe som er? Det skjer da stadig vekk.

Vi har ytringsfrihet, men det er ikke slik (har vi sett) at alle synes det er noen god ide.

Kanskje må vi forsvare vår frihet med langt mer brutale midler enn det trykte ord. Det har skjedd før.

Døh...jeg tror du må ta opp dette med gubben din :-)

Skrevet

Kan man ikke angripe noe som er? Det skjer da stadig vekk.

Vi har ytringsfrihet, men det er ikke slik (har vi sett) at alle synes det er noen god ide.

Kanskje må vi forsvare vår frihet med langt mer brutale midler enn det trykte ord. Det har skjedd før.

Døh...jeg tror du må ta opp dette med gubben din :-)

Vi diskuterer veldig vi! :) Vi er halveis enig og uenig. Jeg har valgt å se de gærningene på tv som media nå elsker å hause opp -som det samme som våre egne Blitzere - - hva mener de muslimene i gata ved siden av der tumultene foregår?

Media elsker jo å gni inn det de helt få gjør -slik at det virker som det er de som er de fleste.....

Jeg nekter å ta innover meg og hause meg selv opp,- noen ganger hater medias makt. Jeg er redd mine egne reaksjoner på det men har såpass selvjustis at jeg har evnen til å se nyanser - ennå :)

Skrevet

Mannen er -i likhet med andre religiøse fanatikere- spik spenna gal.

Skrevet

Dette synes jeg er å gå langt over streken, umåtelig dumt! Nå har det vært nok om Muhammed,imamer,bomber og granater. Synes at de tegningene kan bli tatt bort nå og at det kan bli ro rundt dette temaet, så langt det er mulig.

Skrevet

Dette synes jeg er å gå langt over streken, umåtelig dumt! Nå har det vært nok om Muhammed,imamer,bomber og granater. Synes at de tegningene kan bli tatt bort nå og at det kan bli ro rundt dette temaet, så langt det er mulig.

Ja, enig - ikke gi dem flere påskudd!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi snakker om en fyr som ville forbudt rock dersom han hadde fått vilja si (han har skrevet det selv), og som sammen med Anita Apelthun står bak det nærmeste vi innenfor landets grenser kommer en reinkarnasjon av satan himself, med sønnen Damien.

En villmann som burde ligge i tvangstrøye sammen med resten av sin nære familie.

Skrevet

Vi snakker om en fyr som ville forbudt rock dersom han hadde fått vilja si (han har skrevet det selv), og som sammen med Anita Apelthun står bak det nærmeste vi innenfor landets grenser kommer en reinkarnasjon av satan himself, med sønnen Damien.

En villmann som burde ligge i tvangstrøye sammen med resten av sin nære familie.

Jeg ble forresten ikke full i natt! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg ble forresten ikke full i natt! ;)

Full? Hvis du tror du har sendt meg noen sms har du tydligvis vært så full at du har sendt dem feil, for jeg har ikke sett noe til dem. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...