Gå til innhold

Hva skal vi mene om denne mannen da?

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

10

• gripp

6

• favn

5

• Reg@l

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Full? Hvis du tror du har sendt meg noen sms har du tydligvis vært så full at du har sendt dem feil, for jeg har ikke sett noe til dem. :)

Skulle bare sende hvis jeg var full....så jeg sendte ikke...:)

Skrevet

Det er prisverdig å lage satire i den situasjonen vi nå er i. Det er flott at Sæle trykker disse tegningene, og vi gleder oss til å se de selvhøytidelige tullingene hisse seg opp. Og så skal vi le høyt og støyende.

...

Jensemann vet ikke hvilken fot han skal stå på. Hans egen unnskyldningsminister har visst ikke gjort god nok jobb, så nå har Jens ringt til Pakistan og unskyldt og unnskyldt. Denne gang på vegne av det norske folk fordi har vært så frekke å bedrive ytringsfrihet.

http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article561226.ece

Nei, det stemmer ikke:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/spesial/article1225028.ece

Skrevet

Tegneserietegnerne har lissom alltid vært gjøkungen innenfor den kulturelle sfæren av ord og bilder. Først i nyere tid er mediet blitt akseptert som noe av og for voksne mennesker.

Tenker serieskaperne og satirikerne gliser fett når nå verden har gnidd inn at 'jess, det er deg og tusjen din som har makta!'.

For å svare på det du spør om:

Fyren har åpenbart noen skruer løs når han presterer følgende:

'vi i Norge I DAG bryr oss katten med om det blir både en og to verdenskriger som følge av Muhammed-karikaturene.'

På den annen side synes jeg alle redaktører i den frie verden bør trykke tegning etter tegning etter tegning etter tegning etter...

ShitDiddelyDo
Skrevet

For øvrig hadde det kanskje vært greit om denne fyren postet tegningene, hisset på seg noen triggerhappy muslimer, og med det sørget for at vi i framtiden slipper denne familiens galskap en gang for alle.

Skrevet

Fanatiske mørkemenn er en blanding av skremmende, usjarmerende og komiske uansett hvilken gud de påberoper seg. Det må være konklusjonen her.

Skrevet

Dette synes jeg er å gå langt over streken, umåtelig dumt! Nå har det vært nok om Muhammed,imamer,bomber og granater. Synes at de tegningene kan bli tatt bort nå og at det kan bli ro rundt dette temaet, så langt det er mulig.

Sier meg helt enig med riggy og Reg@l her.

Skrevet

Tegneserietegnerne har lissom alltid vært gjøkungen innenfor den kulturelle sfæren av ord og bilder. Først i nyere tid er mediet blitt akseptert som noe av og for voksne mennesker.

Tenker serieskaperne og satirikerne gliser fett når nå verden har gnidd inn at 'jess, det er deg og tusjen din som har makta!'.

For å svare på det du spør om:

Fyren har åpenbart noen skruer løs når han presterer følgende:

'vi i Norge I DAG bryr oss katten med om det blir både en og to verdenskriger som følge av Muhammed-karikaturene.'

På den annen side synes jeg alle redaktører i den frie verden bør trykke tegning etter tegning etter tegning etter tegning etter...

Men i huleste - når ble du mer enig med gubben min enn meg? hehe

Skrevet

Men i huleste - når ble du mer enig med gubben min enn meg? hehe

Å, du aner ikke... ;-)

Skrevet

Nei, jeg så det, men det er artig læll.

Når man reiser verden rundt (og evnt. ringer) for å beklage, blir det vanskelig i møtet med andre kulturer.

Man skal altså klare å få frem at regjeringen beklager at folk er støtt, men kan ikke beklage at tegningene ble trykket.

Vi kan jo tenke oss at dette er en utfordring stilt overfor en imam i Saudi eller noe slikt, eller Pakistans president for den saks skyld.

Skrevet

Nei, jeg så det, men det er artig læll.

Når man reiser verden rundt (og evnt. ringer) for å beklage, blir det vanskelig i møtet med andre kulturer.

Man skal altså klare å få frem at regjeringen beklager at folk er støtt, men kan ikke beklage at tegningene ble trykket.

Vi kan jo tenke oss at dette er en utfordring stilt overfor en imam i Saudi eller noe slikt, eller Pakistans president for den saks skyld.

Det hele oppfyller farsen som sjanger > hektisk inn og ut av skap og rom og skjulte identiteter og hvem har sagt og gjort hva og i det hele tatt...

Skrevet

Det hele oppfyller farsen som sjanger > hektisk inn og ut av skap og rom og skjulte identiteter og hvem har sagt og gjort hva og i det hele tatt...

Dagbladet.no forteller om full forvirring om hva Jens har sagt og ikke sagt til Pakistans statsminister. Fra Pakistan meldes at regjeringen har bedt om unnskyldning, mens statsministerens kontor så blir tvunget til å dementere dette. Det gjør jo ikke saken noe bedre naturligvis.

Farse er det rette ordet, og man kan ikke annet gjøre enn å trykke tegninger og le.

Skrevet

Dagbladet.no forteller om full forvirring om hva Jens har sagt og ikke sagt til Pakistans statsminister. Fra Pakistan meldes at regjeringen har bedt om unnskyldning, mens statsministerens kontor så blir tvunget til å dementere dette. Det gjør jo ikke saken noe bedre naturligvis.

Farse er det rette ordet, og man kan ikke annet gjøre enn å trykke tegninger og le.

Jeg stoler selvsagt mer på vår egen statsminister og statsministerens kontor ('beklager sårede osv') enn ønsketenkning i Paktistan 'de sier unnskyld for tegningne').

Men Muhammed-saken er like fullt en farse fra ende til annen. At det går an...

Og tenk på all energi, tid og penger som har forsvunnet, eiendeler og verdier har blitt brent opp, mennesker har dødd, menneskelige ressurser er kjeppjaget, viktige menn har sittet i veldig viktige mannemøter osvosv... alt dette kunne vært transformert til et stødig bidrag for verdens ve og vel. Komisk og tragisk.

Skrevet

"Det som likevel må stå klinkende klart er at vi i Norge I DAG bryr oss katten med om det blir både en og to verdenskriger som følge av Muhammed-karikaturene."

For en tosk!

Skrevet

"Det som likevel må stå klinkende klart er at vi i Norge I DAG bryr oss katten med om det blir både en og to verdenskriger som følge av Muhammed-karikaturene."

For en tosk!

Ja, og det som gjør meg forbannet er at han tror han snakker på mine vegne også!

Skrevet

Ja, og det som gjør meg forbannet er at han tror han snakker på mine vegne også!

Ja, det høres nesten ut som om han mener det.

Skrevet

For en tosk!

Se på hvem fyren er gift med, det sier vel sitt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, det høres nesten ut som om han mener det.

Fyren er jo ikke god i hue.

Søk litt på nettet og les artikler denne skruen har skrevet om blandt annet rock.

Denne mannen er ikke normal. Han ville til og med blitt ansett som ekstrem den gangen hans likesinnede brant hekser.

Skrevet

Se på hvem fyren er gift med, det sier vel sitt.

hvem er han gift med?

Skrevet

Bortsett fra denne idiotiske setningen "Det som likevel må stå klinkende klart er at vi i Norge I DAG bryr oss katten med om det blir både en og to verdenskriger som følge av Muhammed-karikaturene.", så er vel dette en av de få ganger jeg må si meg enig med denne mannen.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...