Gå til innhold

Spiser kake alene

Gjest har ikke noe nick

Anbefalte innlegg

Gjest har ikke noe nick
Skrevet

Sitter her å spiser kake alene. Var meningen at det skulle komme 3 venner til meg i kveld. De skulle komme kl 19.30. Vaska hus og rydda og styra. Fortet meg hjem fra jobb, laga kake. Kl 19.00 får jeg melding om at de ikke kommer:-(

Så her sitter jeg å spiser kake alene.

Har satt på meg joggebuksa fyra opp i peisen ser få Frusterete fruer på tv2 zebra og koser meg så godt jeg kan.

Sånn det var kveldens utblåsing!

Skrevet

Vi får håpe på en bedre dag i morgen.

I dag tok jeg plutselig meg selv i å stå i morgenkåpe med ansiktsmaske og steke pannekaker til meg selv mens jeg tok en sigarett for å ha noe å gjøre mens de stekte...

Skrevet

Vi får håpe på en bedre dag i morgen.

I dag tok jeg plutselig meg selv i å stå i morgenkåpe med ansiktsmaske og steke pannekaker til meg selv mens jeg tok en sigarett for å ha noe å gjøre mens de stekte...

Da har du sunket langt ned! hehe

Gjest abrahamsen
Skrevet

Hvorfor kom de ikke da? Jeg vill egjerne kommet! kake å greier...nam!

Skrevet

Da har du sunket langt ned! hehe

JA!

Vurderer å starte en "NHD! Hva er galt med meg?"-tråd i psykiatri.

Skrevet

Dårlig gjort å ikke komme på så kort varsel!

Jeg og min kjære har to ganger invitert venner til tapas-middag, ryddet og vasket og laget mat i dagevis, og så melder folket avbud i siste liten.

Skikkelig dårlig gjort!

Kos deg med kake, og så håper jeg venninnene kommer neste gang! :)

Skrevet

JA!

Vurderer å starte en "NHD! Hva er galt med meg?"-tråd i psykiatri.

Er du dama til Al Bundy? :P

Skrevet

Er du dama til Al Bundy? :P

Nei, så vel er det ikke.

Hun _har_ i alle fall en mann!

:D

Skrevet

Du får trøste deg med at kaker man spiser alene legger man ikke på seg av ...HaHa

Skrevet

Det var da pussig opptreden.

Spis kaken og kos deg, du.

c",)

Skrevet

Du får trøste deg med at kaker man spiser alene legger man ikke på seg av ...HaHa

Det er bare de kaloriene man teller som man legger på seg. ;)

Ei venninne av meg gikk på Grethe Rohde og pølsa hu skulle ha til middag veide litt for mye, så hu beit av en bit..

Skrevet

Det er bare de kaloriene man teller som man legger på seg. ;)

Ei venninne av meg gikk på Grethe Rohde og pølsa hu skulle ha til middag veide litt for mye, så hu beit av en bit..

Jøss, den må jeg prøve*glis*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...