Gå til innhold

kjøkken i Strømstad, de kjører det hjem for deg?

Anbefalte innlegg

Gjest må finne det ut
Skrevet

Hva heter den forretningen i Strømstad (?) som selger kjøkken og som også kjører deg hjem over grensa?

Vet jeg har sett annonse for en tid siden + hørt at flere kjøper kjøkken der......

Fortsetter under...

Gjest lille rosinen
Skrevet

Hvorfor kjøpe kjøkken i Strømstad? Er det mye penger å spare på det?

Kanskje det var en ide... Fint hvis du tipser oss om du finner det stedet du leter etter :-)

Skrevet

Köksprofilen heter det.

Har kjøpt kjøkken der. Det var litt ventetid både for å få tegnet det og lagd det.

Mine positive erfaringer var at jeg der fikk et spesialtilpasset kjøkken med "dyre løsninger" for samme pris som jeg fikk et standard-kjøkken i norge. At skapene var spesialtilpasset synes jeg var veldig bra. (De lager jo alt etter mål)

Kvaliteten er jeg også fornøyd med.

Her er hjemmesiden deres:

http://www.koksprofilen.se/

De bommet med leveringen på en dag eller to, så det skal man vel ikke klage på:-)

Skrevet

Tror ikke det er den.....

Jo, det er dem. Tror faktisk ikke Strömstad har andre kjøkkenbutikker som kjører til norge, men jeg er ikke sikker. Köksprofilen gjør det i hvertfall, for det har jeg testet:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...