Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Trenger navn på vanlige kjente låter som går i 3/4-takt. Noen som har tips? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Evert Taube ("Rosa på ball"), Prøysens "Sønnavindsvals". Kommer ikke på noen mer moderne akkurat nå! 0 Siter
Gjest Yljali Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Cecilia Lind med Cornelis Vreeswijk - mmmmmmm - Sang med mange minner Per Spellemann - litt andre minner der da, men mer kjent sang 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Det meste av valser? Ja, det var jo det som var poenget mitt, at jeg skal ha tak i en vals, enkelt, helst en som jeg har på cd eller på pcen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Skal dere øve dere på vals nå? ;-) Kanskje... Han er litt vrang, gubben. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Under den hvite bro, En sjømann elsker havets våg, ei sild og ei til, Du og jeg og dompapen,Det står en friar uti garden, Det bor en baker,Du har to øyne som du kan se med,Bind deg en blomekrans, My bonnie is over the ocean,lille måltrost. Morgendagens søsken,Hildringstimen. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Under den hvite bro, En sjømann elsker havets våg, ei sild og ei til, Du og jeg og dompapen,Det står en friar uti garden, Det bor en baker,Du har to øyne som du kan se med,Bind deg en blomekrans, My bonnie is over the ocean,lille måltrost. Morgendagens søsken,Hildringstimen. Takk for mange tips, men har ikke noen av dem tilgjengelig. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hm... Finnes jo også mange sanger som går i 6/8 takt som en fint kan danse vals til. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Hm... Finnes jo også mange sanger som går i 6/8 takt som en fint kan danse vals til. Forslag? 0 Siter
morsan Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Ja, det var jo det som var poenget mitt, at jeg skal ha tak i en vals, enkelt, helst en som jeg har på cd eller på pcen. Take this waltz med Leonard Cohen! ;-) 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Forslag? Hm....greier ikke komme på noen. Vanskelig når jeg ikke vet hvilken musikk du har tilgjengelig. Du får sette på noe å se om du finner noe som funker. 0 Siter
cecily Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Kanskje... Han er litt vrang, gubben. ... det tenker jeg i mitt stille sinn at du er også ;-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 ... det tenker jeg i mitt stille sinn at du er også ;-) Hehe, hvorfor det da? 0 Siter
cecily Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hehe, hvorfor det da? Hehe, jeg ser det bare for meg. Ikke vrang negativt ment, men full av egne meninger. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Hehe, jeg ser det bare for meg. Ikke vrang negativt ment, men full av egne meninger. Hehe... kan nok hende det ja. Var visst ikke noe kul å ha med å gjøre hverken i trassalder eller pubertet, har mamma fortalt meg. 0 Siter
cecily Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Hehe... kan nok hende det ja. Var visst ikke noe kul å ha med å gjøre hverken i trassalder eller pubertet, har mamma fortalt meg. Hehe, skal bli morro når lille bertelise følger i mammas fotspor da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.