Gå til innhold

Sjalu eksdame

Gjest Du vet ikke hva du har før du har mistet det?

Anbefalte innlegg

Gjest det_finnes_flere_former_for_psoriasis

Trist historie.

Jeg kjenner meg ikke igjen i den historien. Problemet mitt var vel at jeg var for snill og av den grunn ikke var like spennende lengre? Jeg vet ikke, men hun tok et valg som ikke inkluderte meg.

Når hun i ettertid "angrer" seg eller vil overbevise seg selv at hun fortsatt har hjertet mitt å hånden sin så valgte jeg i stedet å gå videre.

Hun har sendt meg et langt brev og det var rørende lesning. Jeg er glad i henne fortsatt, men tilliten er brutt for alltid.

Jeg har det veldig bra med hun jeg er sammen med nå, men sånn er det jo alltid når man er forelska.

Ja, mennesker kan være vanskelig å forstå seg på. Du får bare håpe hun finner noen hun får det bedre sammen med. Jeg skulle til å skrive at det var teit å få kjæresten din til å svare på meldinger fra eksen din, men så ble jeg sittende å undres over hvorfor iallverden hun går med på det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/218693-sjalu-eksdame/page/2/#findComment-1633523
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...