fyrlykt Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Jeg har stadig fått meldinger om nedetid fra epost.no. Det er mulig jeg en eller annen gang har lagd en e-post adresse der, men jeg klarer ikke å finne ut hvilken. Nå kom det altså en melding om nedetid fra epost.no, og på slutten av meldingen står det at tjenesten koster kr. 10,- pr. melding. Det betyr kanskje at jeg allerede har betalt mange ti-kroninger for disse meldingene jeg ikke har behov for? Er det lov å gjøre sånt? Jeg har aldri bedt om melding om nedetid. 0 Siter
soleil Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 Høres merkelig ut.. Har du prøvd å ta kontakt med dem, de har mail og supporttlf står det.. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 15. februar 2006 Forfatter Skrevet 15. februar 2006 Høres merkelig ut.. Har du prøvd å ta kontakt med dem, de har mail og supporttlf står det.. http://kyrres.net/2006/01/06/wwwepostno-advarsel/ Jeg fant denne. Verden vil bedras, og jeg er en del av verden.. 0 Siter
soleil Skrevet 15. februar 2006 Skrevet 15. februar 2006 http://kyrres.net/2006/01/06/wwwepostno-advarsel/ Jeg fant denne. Verden vil bedras, og jeg er en del av verden.. Å sende et brev til dem som en klage gjennom systemet til forbrukerportalen.no er kanskje en mulighet? For noen forferdelige betingelser, betale for å si opp?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.