Gå til innhold

Hvis du liker Idol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og har TV2 Zebra, bør du umiddelbart zappe over på Amercian Idol! Kostelig underholdning! Og Gene Simmons som gjestedommer. ;oD

Gjest trultemor25
Skrevet

Får zappe over til resultatene kommer da.

Skrevet

*løper bort til tv'en*

Hva er det med meg og gamle metalhelter? :-)

Skrevet

Får zappe over til resultatene kommer da.

American idol er ferdig før resultatene på tv2 kommer.

Gjest trultemor25
Skrevet

American idol er ferdig før resultatene på tv2 kommer.

Ja, for nå ser jeg jo den helsikes sporten på tv2 da.. når er resultatene?

Skrevet

Ja, for nå ser jeg jo den helsikes sporten på tv2 da.. når er resultatene?

Sendingen starter om ti min, men de skal jo dra det ut så lenge de bare kan.

Skrevet

Oj! Visste ikke at det var han?! Hehe, bare sett han med sminke ;)

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg følger med hver gang American Idol står på programmet. Lurer på om Paula snart "drar til" (klabber ned) Simon ;o)

Gene er magisk...

Skrevet

Flere enn meg som så det, ja? Festlig og underholdende! Og mange snodige folk der, gitt :-))

Skrevet

Flere enn meg som så det, ja? Festlig og underholdende! Og mange snodige folk der, gitt :-))

Ja, det var et vidunderlig utvalg! ;o)

Pst...kryss fingrene for meg i dag. Jeg skal på jobbintervju!

Skrevet

Ja, det var et vidunderlig utvalg! ;o)

Pst...kryss fingrene for meg i dag. Jeg skal på jobbintervju!

Da krysser jeg fingrene kraftig for deg! Har dessverre dårlig kontakt med høyere makter, men det kan jo hende det hjelper likevel ;-)

Lykke til!!!!!

Skrevet

Da krysser jeg fingrene kraftig for deg! Har dessverre dårlig kontakt med høyere makter, men det kan jo hende det hjelper likevel ;-)

Lykke til!!!!!

På dette tidspunkt stoler jeg kanskje mer på deg enn på høyere makter (jfr det &%#§ snøværet), og de har ikke vist seg å være overvettes effektive med andre forespørsler heller.. Så jeg tar imot din kryssing med åpne armer. ;o)

Skrevet

På dette tidspunkt stoler jeg kanskje mer på deg enn på høyere makter (jfr det &%#§ snøværet), og de har ikke vist seg å være overvettes effektive med andre forespørsler heller.. Så jeg tar imot din kryssing med åpne armer. ;o)

Er det snø som har forårsaket snøværet? Det burde jeg kanskje ha skjønt...

Skrevet

Hahaha, det tenkte jeg ikke på en gang!

*skuler litt mistenksomt*

Skrevet

Nei jeg må ærlig innrømme at jeg er litt skuffa at du ikke er mer på godfot med H*n der oppe, i grunnen ;-)

Men er det ikke et eller annet med salighet og tålmodighet et eller annet sted i bibelen? Jeg får i alle fall testet min tålmodighet ganske kraftig for tiden....

Skrevet

Jeg skvetter like mye hver gang jeg ser en overskrift at typen "jeg er så lei av snø" og tilsvarende her inne. Tenker "hva pokker har jeg gjort nå da??" ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...